logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network Polska z programem The Code

  PR 22.03.2019, przeczytano 885 razy
ilustracjastrzałka

W marcu br. w ramach Dni Przedsiębiorczości rusza polska odsłona globalnego programu „The Code”, mającego na celu inspirowanie młodzieży na ich przyszłej drodze zawodowej. Polska jest trzecim krajem w strukturach Dentsu Aegis Network, w którym odbywa się taka inicjatywa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-polska-z-programem-the-code,381760,artykul.html

The CODE (Creativity, Opportunities, Diversity, Empowerment) jest autorskim programem edukacyjnym Dentsu Aegis Network koncentrującym się wokół wsparcia młodych ludzi na ich drodze do przyszłej kariery zawodowej. Pomysłodawcą i pionierem jest Wielka Brytania, w której akcja odniosła sukces już dwukrotnie. W marcu br. z akcją rusza również Bułgaria, oraz polski oddział firmy we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości. W ramach tegorocznego Dnia Przedsiębiorczości w ciągu trzech dni digitalową rzeczywistość ma szansę poznać 46 uczniów z 5 różnych szkół, za nabór których odpowiedzialna jest Fundacja:

- To już szesnasta edycja Dnia Przedsiębiorczości, w którym co roku bierze udział około trzydziestu tysięcy uczniów, a także wolontariuszy z firm i instytucji w całej Polsce. Dla uczniów jest to niepowtarzalna okazja, aby na jeden dzień wcielić się w rolę pracownika w wymarzonym przez siebie zawodzie. Z kolei wolontariusze zyskują szansę rozwoju umiejętności interpersonalnych i wpływu na przyszłość młodych ludzi. - Andrzej Pierchała, koordynator programu z ramienia Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości

Program The Code ma na celu wsparcie młodych ludzi w podejmowaniu trafnych decyzji dotyczących planowania ich dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej. Praktyka ta pozwolić ma na zapoznanie się ze stanowiskiem, na którym uczniowie chcieliby pracować w przyszłości.

- Wiele lat temu, na początku drogi zawodowej poszukiwałem inspiracji i swojego miejsca na rynku pracy. The CODE - globalny program Dentsu Aegis Network, który w tym roku startuje również w Polsce, pozwala młodym ludziom wkraczającym w dorosłość odnaleźć się w nowej dla nich sytuacji oraz poznać swoje mocne strony. Osobiście wierzę, że możemy ich inspirować, wzmacniać i wyposażać w umiejętności niezbędne do współtworzenia gospodarki cyfrowej. Już w marcu w naszym biurze startują Dni Przedsiębiorczości, w ramach których pokażemy młodzieży, na czym polega praca w branży reklamowej. CODE to fantastyczny koncept dający realny wpływ na kształtowanie rzeczywistości wokół nas. Może w nim uczestniczyć każdy pracownik. Sam osobiście dołączam do tej inicjatywy w roli wolontariusza. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Podczas jednodniowej wizyty, każdy z uczniów dostaje swojego opiekuna-wolontariusza, któremu towarzyszyć będzie przez dwie godziny jego codziennej pracy. Uczeń ma szansę uczestniczyć w spotkaniu, stworzyć media plan czy przyjrzeć się procesowi powstawania strategii dla klienta. Zadaniem wieńczącym dzień jest wykorzystanie wcześniej nabytych umiejętności. Wolontariusze przeprowadzają grupę uczniów przez pracę na realnym briefie klienckim. W ramach burzy mózgów uczniowie wymyślają różne aktywności klienta. W ramach wizyty licealiści zwiedzają biuro, spotykają się z przedstawicielem zarządu oraz odwiedzają Dentsu Maker Lab.

Celem programu The Code jest danie młodym ludziom szansy zweryfikowania swoich wyobrażeń o wymarzonym zawodzie, pozyskanie informacji o wykształceniu, umiejętnościach czy predyspozycjach niezbędnych do wykonywania danego zawodu oraz zapoznanie się z organizacją i zarządzaniem firmą.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764