logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną

  PR 30.03.2017, przeczytano 573 razy
Od lewej - Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak, Artur Malinowski

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-polska-zmienia-strukture-organizacyjna,31999,artykul.html

- Zmiany, które obecnie wprowadzamy, są kolejnym krokiem w realizacji długofalowej strategii, mającej na celu jeszcze lepsze wykorzystywanie kompetencji całej grupy w odpowiedzi na wyzwania biznesowe klientów oraz dynamicznie zmieniającego się rynku. Dzięki temu  interdyscyplinarne zespoły budowane wokół naszych klientów, zyskają jeszcze większą efektywność i elastyczność.

Dążymy do tego, aby być dla naszych klientów zaufanym partnerem który, jako lider rozwiązań i kompetencji digital na rynku, pomoże im wykorzystywać potencjał ekonomii cyfrowej. Naszą ambicją jest mieć wpływ na kształt produktów, usług i kanałów dystrybucji, a nie tylko komunikacji. Realizację tego celu wspierać będą Ania i Krzysztof w swoich nowych rolach - komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Krzysztof Mocek jako chief operating officer będzie odpowiadał za budowanie synergii w ramach wszystkich spółek grupy i za efektywność działania modelu operacyjnego w Dentsu Aegis Network Polska. Krzysztof będzie raportował bezpośrednio do Sławomira Stępniewskiego, CEO polskiego oddziału. Mocek związany jest z branżą reklamową od ponad 15 lat. Od 4 lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego Carat Polska. Doświadczenie zdobywał pracując w MindShare, The Media Insight Polska oraz OMD Polska.

Funkcję dyrektora zarządzającego Carat Polska będzie pełnił Artur Malinowski, który od 2015 r. piastował stanowisko new business & business development directora. Do obowiązków Artura przez ostanie dwa lata należało rozwijanie portfolio klientów domu mediowego, prowadzenie lokalnych oraz regionalnych procesów przetargowych, a także budowanie oraz zarządzanie dedykowanymi zespołami przetargowymi. Malinowski do Carat Polska przeszedł z Media Direction OMD, gdzie jako digital group account director zarządzał zespołami realizującymi projekty dla klientów z branży motoryzacyjnej, FMCG czy telekomunikacyjnej.

Anna Jarosz-Badziak, poza pełnieniem dotychczasowej funkcji dyrektor zarządzającej domu mediowego Vizeum, obejmie stanowisko chief client officera Dentsu Aegis Network Polska. Będzie odpowiedzialna za standaryzację procesów obsługi klienta we wszystkich spółkach oraz pełne wdrożenie sprawdzonego już modelu interdyscyplinarnych zespołów. Anna Jarosz-Badziak z grupą Dentsu Aegis Network Polska związana jest od 2004 roku. Przez pierwsze lata pracowała w Carat Polska na stanowisku group account directora, a następnie media directora. Od kwietnia 2013 r. kieruje domem mediowym Vizeum.

Dentsu Aegis Network Polska to oddział globalnej sieci komunikacji marketingowej. W ramach polskiego oddziału grupy działają agencje Isobar, Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa Dentsu Aegis Network Polska zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz creative technology.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764