logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network uruchamia agencję dentsu X

  PR 25.01.2019, przeczytano 167 razy
ilustracjastrzałka

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network Polska powołuje do życia agencję dentsu X – Events & Media, która będzie połączeniem spółek Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz działu mediowego Dentsu Aegis Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-uruchamia-agencje-dentsu-x,380942,artykul.html

Dentsu X funkcjonuje w 50 krajach i skupia ponad 2000 pracowników na całym świecie. Nowa agencja w portfolio Dentsu Aegis Network Polska to najszybciej rosnący brand w ramach globalnej grupy.

Agencja dentsu X będzie świadczyć kompleksową obsługę komunikacyjną, a jej działalność w polskim portfolio grupy skoncentruje się wokół usług eventowych i mediowych. Lokalnie stworzy ją zespół złożony z 56 pracowników o długoletnim doświadczeniu, dotychczas pracujących w strukturach spółek: Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz Dentsu Aegis Network Polska.

- dentsu X to nowa propozycja, która stawia na budowanie doświadczeń konsumenckich w każdym obszarze kontaktu z marką. Głównym jej założeniem będzie projektowanie doświadczeń oraz wdrażanie rozwiązań poprzez identyfikację kluczowych wartości i motywacji działań konsumentów. Chcemy pomóc klientom w wykorzystaniu potencjału marek oraz szans biznesowych, jakie daje identyfikacja zachowań konsumentów, jak i sama transformacja rynku, pojawiające się nowe modele biznesowe i postępujący proces digitalizacji. Zbudowaliśmy zespół, którego kompetencje i metodologia pracy mają zmienić dotychczasowy stereotypowy model współpracy i relacji Klient – Agencja na bardziej partnerski i ukierunkowany na efektywne szukanie rozwiązań. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Na czele agencji staną: Izabela Sochacka, doświadczona managerka, od wielu lat związana z grupą Dentsu Aegis Network oraz Jacek Wnorowski, dotychczas kierujący Red8 Events. Na stanowiskach dyrektorów zarządzających reprezentować będą dwa piony działalności dentsu X – eventowy i mediowy.

- Jako Red8 Events zebraliśmy olbrzymie doświadczenie, lecz w ramach dentsu X naszą przewagę rynkową stanowić będzie połączenie tego doświadczenia z wykorzystaniem kreatywnej technologii, shopper marketingu wywodzącego się z Unlimited, oraz z kreacją najwyższej jakości. - Jacek Wnorowski, Co-managing Director dentsu X

- Drugi strumień oferowanych przez nas usług stanowić będą media. Dzięki odważnemu połączeniu kompetencji dostarczymy konsumentom zupełnie nowe doświadczenia z markami naszych Klientów, zgodnie z nasza filozofią „Experience beyond exposure”. - Izabela Sochacka, Co-managing Director dentsu X

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764