logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network wprowadza młodych gospodarkę cyfrową

  PR 10.02.2020, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości odkrywają przed licealistami tajniki pracy w digital marketingu, zapraszając ich do autorskiego programu THE CODE. W tym roku odbędzie się jego druga odsłona. Celem programu jest wprowadzenie młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej i pomoc im w wybraniu odpowiedniego zawodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-wprowadza-mlodych-gospodarke-cyfrowa,385630,artykul.html

THE CODE to inicjatywa firmy Dentsu Aegis Network, mająca na celu edukowanie oraz inspirowanie młodych ludzi w obszarze gospodarki cyfrowej, w której duża część zawodów, usług i produktów funkcjonuje już online. Wielu z nich ma ograniczone możliwości w tym zakresie: brakuje im wiedzy, inspiracji czy umiejętności potrzebnych do podjęcia pracy w środowisku digitalowym.

- Licealista u progu dorosłości najczęściej nie wie jeszcze, jaką pracę zawodową chce wykonywać. Postanowiliśmy trochę pomóc tym młodym ludziom. Program THE CODE został zainicjowany kilka lat temu globalnie przez Dentsu Aegis Network, a Polska od zeszłego roku realizuje go z sukcesem jako trzeci rynek w sieci. - Jadwiga Jadziewicz, CSR Manager Dentsu Aegis Network Polska

Całoroczny program THE CODE składa się z kilku inicjatyw: lekcji w szkołach, odwiedzin w siedzibie Dentsu Aegis Network oraz wsparcia uczniów uczestniczących w międzynarodowym konkursie na najlepsze młodzieżowe miniprzedsiębiorstwa JA Company of the Year Competition.

Podczas pierwszego, wiosennego etapu programu, czyli jednodniowej wizyty w firmie, 45 uczniów miało szansę poznać tajniki pracy w marketingu, uczestnicząc między innymi w tzw. job shadowingu, czyli towarzysząc pracownikom w ich codziennych obowiązkach i podglądając ich pracę. Zagadnienia związane z digitalem oraz komunikacją pogłębiane były również na warsztatach czy spotkaniu z Członkami Zarządu. Dzięki THE CODE licealiści z warszawskich szkół mieli szansę odbyć „lekcje z marketingu”, co zachęciło wielu z nich do rozważenia takiej ścieżki zawodowej.

Kolejną odsłoną THE CODE była ocena firm uczniowskich uczestniczących w Ogólnopolskim Konkursie na Najlepsze Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo PRODUKCIK 2019 objętego patronatem Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Plebiscyt odbywał się latem ub.r. Prezes Dentsu Aegis Network Polska, Slawomir Stepniewski oraz New Business & Business Development Director z domu mediowego Carat Polska, Jan Roman, uczestniczyli w pracach jury konkursu. Zwycięzcą okazał się Take&Tie, czyli młodzieżowy startup produkujący niebanalne sznurówki. Pracownicy firmy pomagali także przygotować się młodym przedsiębiorcom do europejskiej edycji konkursu.

Najważniejszym i najbliższym młodym ludziom etapem były jednak lekcje realizowane w szkołach, które odbyły się zimą 2019/2020. Zrealizowano ich aż 19. W ich trakcie uczniowie zostali wprowadzeni w świat marketingu, uczyli się kreatywności, dyskutowali o reklamach obecnych w mediach i tworzyli własną kampanię reklamową.

- Lekcje prowadzone przez pracowników Dentsu Aegis Network Polska organizowaliśmy w ramach ogólnopolskiego programu Fundacji – Otwarta Firma. Zarówno nauczyciele, jak i uczniowie docenili aktywizującą, warsztatową formę zajęć oraz ciekawy temat. Potwierdza to liczba niemal 500 uczniów, którzy wzięli w nich udział. Jeszcze przed zakończeniem zeszłorocznej edycji mieliśmy zgłoszenia do kolejnej. - Joanna Andrzejewska, dyrektor ds. programów międzynarodowych i wolontariatu Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości

- Lekcje przedsiębiorczości w takiej formule pozwoliły nieco 'odczarować' popularne myślenie o reklamie, przekonać młodych ludzi, że kreatywności można się nauczyć, a także pokazać, jak wykorzystywane w marketingu taktyki mogą być przydatne w codziennych kontekstach. - Anna Penkowska, Business Development Director iProspect (Dentsu Aegis Network Polska), biorąca udział w akcji w charakterze wolontariuszki

THE CODE 2020 rusza już w lutym br. Pierwszym etapem programu jest uruchomienie 3 webinarów przygotowanych przez ekspertkę Dentsu Aegis Network ds. social mediów – Natalię Skrzypek. Prezentacje będą miały za zadanie pomóc młodym przedsiębiorstwom zaistnieć w mediach społecznościowych. Planowane są również lekcje w szkołach, a w kwietniu br. otwarcie siedziby Dentsu Aegis Network dla większej liczby młodych ludzi.
 
W 2019 roku blisko 40 pracowników firmy zaangażowało się w program THE CODE. Przez każdego z nich został on oceniony jako duże przeżycie i ciekawe doświadczenie, a także dobrze wykorzystany czas pracowniczego wolontariatu kompetencji. Swój udział w tegorocznej edycji zadeklarowało jeszcze więcej pracowników-wolontariuszy.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764