logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network wspiera Energa Sopot Match Race

  PR 27.07.2016, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

Dentsu Aegis Network Polska wspiera jedną z największych imprez żeglarskich w Polsce. Energa Sopot Match Race to prestiżowa impreza odbywająca się w cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata. W tym roku odbędzie się pomiędzy 26 a 30 lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-wspiera-energa-sopot-match-race,29414,artykul.html

- Jako partner innowacyjny Energa Sopot Match Race odpowiadamy za wsparcie technologiczne imprezy. Wierzymy, że nowe technologie sprawiają, że emocje, które odczuwamy, obserwując sportowe zmagania, są jeszcze bardziej intensywne. Dzięki naszym kompetencjom i konkurencyjnej przewadze w zakresie innowacji, technologii i data jesteśmy w stanie uczynić widowiska sportowe jeszcze bardziej ekscytującymi dla kibiców, marek oraz mediów, poszerzając grupę odbiorców i tworząc angażujący content – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.

W ramach wsparcia tegorocznej edycji Energa Sopot Match Race Dentsu Aegis Network Polska przygotowało m.in. aplikację augmented reality, dzięki której można na bieżąco monitorować dane telemetryczne biorących udział w wyścigu łodzi. Do dyspozycji odwiedzających imprezę będą również stanowiska VR, dzięki którym goście poznają możliwości video 360. Zespół kreatywnej technologii pracujący w ramach Dentsu Aegis Network Polska przygotował również Wave, deskę windsurfingową wyposażoną w okulary VR i trakery śledzące ruch użytkownika. Obecność imprezy w mediach społecznościowych będzie mierzona za pomocą autorskiego narzędzia, SocialPylon Pulse.

Marketing sportowy jest silną, globalną kompetencją grupy Dentsu Aegis Network. Polski oddział holdingu reklamowego odpowiadał za działania komunikacyjne związane z Mistrzostwami Europy Mężczyzn w Piłce Ręcznej EFH Euro 2016, które gościły w Polsce w styczniu bieżącego roku. Jako partner marketingowy Związku Piłki Ręcznej w Polsce, Dentsu Aegis Network Polska brało udział w procesie aplikowania o organizację Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn IHF MWC w 2023 roku Polsce i Szwecji. Podczas odbywającego się w Soczi XXXV Kongresu IHF, Komitet Wykonawczy Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej, przychylił się do tej prośby.

Grupa posiada bogate doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi federacjami sportowymi, a także w realizacji projektów związanych z promocją masowych imprez sportowych. Już w 1984 roku grupa realizowała projekty dla organizatorów Igrzysk Olimpijskich w Los Angeles. W swoim portfolio Dentsu ma m.in. współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC), Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA), Międzynarodową Organizacją Lekkiej Atletyki (IAAF). W kwietniu 2014 roku, należąca do grupy agencja, Dentsu Inc., podpisała kontrakt z Japońskim Komitetem Olimpijskim, który odpowiada za organizację Letnich Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w 2020 r. w Tokio. Denstu Inc. będzie współtworzyło strategię marketingową Olimpiady, a także będzie odpowiadać za pozyskanie sponsorów oraz za licencjonowanie transmisji.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegis.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764