logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network wspiera mediowo nowy smak Tic Tac

  PR 17.06.2017, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac MIXERS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-wspiera-mediowo-nowy-smak-tic-tac,32831,artykul.html

Tegoroczna odsłona kampanii "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" wspiera wprowadzenie na rynek nowych limitowanych drażetek Tic Tac MIXERS Kokos Ananas. W ramach limitowanej edycji Tic Tac  MIXERS Ferrero wraca także ze smakiem Tic Tac  Mixers Cherry-Cola. Drażetki dostępne będą w opakowaniach 18 g i 49 g oraz 98 g.

Kampanii Tic Tac MIXERS "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację na nośnikach OOH, spoty w TV i w kinach oraz działania online i w social mediach. Za strategię i kreację działań w kanałach digital, social media, POS i OOH odpowiada Isobar Polska.

Spot wspierający kampanię przygotowała agencja VML we współpracy ze studiem Estupendo i Barrakuda.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764