logo
WIADOMOŚCI

Dentsu Aegis Network wspiera mediowo nowy smak Tic Tac

redakcja  PR 17.06.2017, przeczytano 325 razy
ilustracjastrzałka

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac MIXERS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-aegis-network-wspiera-mediowo-nowy-smak-tic-tac,32831,artykul.html

Tegoroczna odsłona kampanii "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" wspiera wprowadzenie na rynek nowych limitowanych drażetek Tic Tac MIXERS Kokos Ananas. W ramach limitowanej edycji Tic Tac  MIXERS Ferrero wraca także ze smakiem Tic Tac  Mixers Cherry-Cola. Drażetki dostępne będą w opakowaniach 18 g i 49 g oraz 98 g.

Kampanii Tic Tac MIXERS "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację na nośnikach OOH, spoty w TV i w kinach oraz działania online i w social mediach. Za strategię i kreację działań w kanałach digital, social media, POS i OOH odpowiada Isobar Polska.

Spot wspierający kampanię przygotowała agencja VML we współpracy ze studiem Estupendo i Barrakuda.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
poniedziałek 21.05.2018, 145 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone