Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac MIXERS.
Tegoroczna odsłona kampanii "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" wspiera wprowadzenie na rynek nowych limitowanych drażetek Tic Tac MIXERS Kokos Ananas. W ramach limitowanej edycji Tic Tac MIXERS Ferrero wraca także ze smakiem Tic Tac Mixers Cherry-Cola. Drażetki dostępne będą w opakowaniach 18 g i 49 g oraz 98 g.
Kampanii Tic Tac MIXERS "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację na nośnikach OOH, spoty w TV i w kinach oraz działania online i w social mediach. Za strategię i kreację działań w kanałach digital, social media, POS i OOH odpowiada Isobar Polska.
Spot wspierający kampanię przygotowała agencja VML we współpracy ze studiem Estupendo i Barrakuda.
Źródło: Dentsu Aegis Network Polska