logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków

  PR 30.06.2022, przeczytano 1355 razy
ilustracjastrzałka

Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-creative-dla-carlsberg-polska-%E2%80%93-nowa-kampania-sound-masters-dla-marki-garage-skierowana-do-muzykow,396440,artykul.html

Konkurs marki Garage składa się z dwóch kategorii: MINI DJ SET – dedykowanej DJ’om oraz ORIGINAL TRACK – producentom muzycznym. Przygotowany przez uczestnika set lub utwór muzyczny powinien zawierać sample udostępnione przez organizatora (do pobrania ze strony konkursowej).

Zgłoszenia w kategorii MINI DJ SET podlegają ocenie publiczności. Swoje głosy użytkownicy mogą oddawać przez platformę internetową. W kategorii ORIGINAL TRACK preselekcji dokona Radio Kampus, które wyemituje wybrane sety. Co ważne, wytypowane utwory trafią do drugiej fazy konkursu, podczas której konsumenci będą głosować na swoich faworytów w obu kategoriach.

Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody: kontroler Traktor (model Kontrol S4 MK3), sekwencer Arturia (model. KeyStep Pro), słuchawki Audio-Technica i liczne kartony piwa marki Garage.

Zgłoszenia odbywają się przez stronę internetową. Na przesłanie utworu twórcy mają aż 3 tygodnie. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada dentsu Creative (Isobar) z grupy dentsu Polska. Dostępne na stronie sample powstały przy współpracy z Massive Music.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764