logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków

  PR 30.06.2022, przeczytano 1567 razy
ilustracjastrzałka

Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-creative-dla-carlsberg-polska-%E2%80%93-nowa-kampania-sound-masters-dla-marki-garage-skierowana-do-muzykow,396440,artykul.html

Konkurs marki Garage składa się z dwóch kategorii: MINI DJ SET – dedykowanej DJ’om oraz ORIGINAL TRACK – producentom muzycznym. Przygotowany przez uczestnika set lub utwór muzyczny powinien zawierać sample udostępnione przez organizatora (do pobrania ze strony konkursowej).

Zgłoszenia w kategorii MINI DJ SET podlegają ocenie publiczności. Swoje głosy użytkownicy mogą oddawać przez platformę internetową. W kategorii ORIGINAL TRACK preselekcji dokona Radio Kampus, które wyemituje wybrane sety. Co ważne, wytypowane utwory trafią do drugiej fazy konkursu, podczas której konsumenci będą głosować na swoich faworytów w obu kategoriach.

Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody: kontroler Traktor (model Kontrol S4 MK3), sekwencer Arturia (model. KeyStep Pro), słuchawki Audio-Technica i liczne kartony piwa marki Garage.

Zgłoszenia odbywają się przez stronę internetową. Na przesłanie utworu twórcy mają aż 3 tygodnie. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada dentsu Creative (Isobar) z grupy dentsu Polska. Dostępne na stronie sample powstały przy współpracy z Massive Music.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
Marka Profi w nowej odsłonie
Marka Profi odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764