logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków

  PR 30.06.2022, przeczytano 1359 razy
ilustracjastrzałka

Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-creative-dla-carlsberg-polska-%E2%80%93-nowa-kampania-sound-masters-dla-marki-garage-skierowana-do-muzykow,396440,artykul.html

Konkurs marki Garage składa się z dwóch kategorii: MINI DJ SET – dedykowanej DJ’om oraz ORIGINAL TRACK – producentom muzycznym. Przygotowany przez uczestnika set lub utwór muzyczny powinien zawierać sample udostępnione przez organizatora (do pobrania ze strony konkursowej).

Zgłoszenia w kategorii MINI DJ SET podlegają ocenie publiczności. Swoje głosy użytkownicy mogą oddawać przez platformę internetową. W kategorii ORIGINAL TRACK preselekcji dokona Radio Kampus, które wyemituje wybrane sety. Co ważne, wytypowane utwory trafią do drugiej fazy konkursu, podczas której konsumenci będą głosować na swoich faworytów w obu kategoriach.

Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody: kontroler Traktor (model Kontrol S4 MK3), sekwencer Arturia (model. KeyStep Pro), słuchawki Audio-Technica i liczne kartony piwa marki Garage.

Zgłoszenia odbywają się przez stronę internetową. Na przesłanie utworu twórcy mają aż 3 tygodnie. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada dentsu Creative (Isobar) z grupy dentsu Polska. Dostępne na stronie sample powstały przy współpracy z Massive Music.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764