logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dentsu Creative rusza z kampanią Magnat #kolorlove

  PR 12.08.2022, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

dentsu Creative (Isobar Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki MAGNAT i rusza z kampanią #kolorLove, której bohaterem jest nowa farba MAGNAT #kolorLove. Linia komunikacyjna produktu budowana jest wokół nowego hasła „Z miłości do koloru”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dentsu-creative-rusza-z-kampania-magnat-kolorlove,396881,artykul.html

Kampania jest związana z wprowadzeniem na rynek nowego produktu MAGNAT #kolorLove, który powstał we współpracy z ambasadorką marki – Dorotą Szelągowską.​ Dorota na tle kolorowych i inspirujących wnętrz mówi ​o zaprojektowanej przez siebie kolekcji modnych ​i uniwersalnych kolorów MAGNAT #kolorLove, podkreślając, że paleta ta zapewnia łatwość wyboru, dzięki prostym nazwom i barwom, które pasują do każdego wnętrza.

W ramach współpracy dentsu Creative odpowiada za opracowanie nowej koncepcji komunikacji dla całej marki MAGNAT. Firma była odpowiedzialna za produkcję spotu TV oraz sesję zdjęciową z udziałem ambasadorki. Przygotowała także ideę komunikacji dotyczącą stałej obsługi kanałów social media, uwzględniającą generowanie contentu, moderację, zakup mediów wspierających markę w SoMe. Produkcją zajął się Propeller.

Źródło: dentsu Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764