logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji – 3 nowe osoby w zespole

  PR 26.09.2022, przeczytano 1313 razy
ilustracja
Na zdjęciu od lewej - Tomek Szkiela, Mikołaj Makowski, Marek Wyżnikiewicz

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-creative-wzmacnia-dzial-kreacji-%E2%80%93-3-nowe-osoby-w-zespole,397343,artykul.html

Marek Wyżnikiewicz objął stanowisko Creative Group Head. Z branżą reklamową związany od 15 lat. Doświadczenie zdobywał przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatchi&Saatchi, Walk Creative oraz w Leo Burnett Warszawa, gdzie przez ostatnie lata dowodził zespołowi obsługującemu markę Samsung. W swojej karierze pracował dla takich klientów jak Eurobank, Pekao SA, Orange, T-Mobile oraz dla takich marek jak McDonald ’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G i Kaufland. Na koncie ma nagrody w najważniejszych polskich konkursach reklamowych (Klubu Twórców Reklamy, Kreatura, Effie Awards).

Tomek Szkiela w  dentsu Creative objął stanowisko Senior Art Directora. Przez ostatnie 17 lat pełnił rolę Art Directora kolejno w MTV Networks, Heart And Brain i Saatchi&Saatchi, gdzie pracował dla takich klientów jak Grupa Żywiec, Żabka, Carrefour, P&G, Visa, czy GSK. Od 6 lat jest w teamie kreatywnym z Mikołajem Makowskim.

Mikołaj Makowski pracuje w branży od 10 lat. Doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Next i BBDO, a ostatnio jako senior copywriter w Saatchi&Saatchi. Jest autorem kampanii dla m.in. Mercedes-Benz, Lay’s, Visa, Carrefour, OBI, Procter & Gamble, GSK. W teamie kreatywnym z Tomkiem Szkielą, pełni rolę Senior Copywritera.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764