Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.
Marek Wyżnikiewicz objął stanowisko Creative Group Head. Z branżą reklamową związany od 15 lat. Doświadczenie zdobywał przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatchi&Saatchi, Walk Creative oraz w Leo Burnett Warszawa, gdzie przez ostatnie lata dowodził zespołowi obsługującemu markę Samsung. W swojej karierze pracował dla takich klientów jak Eurobank, Pekao SA, Orange, T-Mobile oraz dla takich marek jak McDonald ’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G i Kaufland. Na koncie ma nagrody w najważniejszych polskich konkursach reklamowych (Klubu Twórców Reklamy, Kreatura, Effie Awards).
Tomek Szkiela w dentsu Creative objął stanowisko Senior Art Directora. Przez ostatnie 17 lat pełnił rolę Art Directora kolejno w MTV Networks, Heart And Brain i Saatchi&Saatchi, gdzie pracował dla takich klientów jak Grupa Żywiec, Żabka, Carrefour, P&G, Visa, czy GSK. Od 6 lat jest w teamie kreatywnym z Mikołajem Makowskim.
Mikołaj Makowski pracuje w branży od 10 lat. Doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Next i BBDO, a ostatnio jako senior copywriter w Saatchi&Saatchi. Jest autorem kampanii dla m.in. Mercedes-Benz, Lay’s, Visa, Carrefour, OBI, Procter & Gamble, GSK. W teamie kreatywnym z Tomkiem Szkielą, pełni rolę Senior Copywritera.
Źródło: dentsu Polska