logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Creative z tytułem Best of Technology

  PR 14.10.2022, przeczytano 393 razy
ilustracja

Konkursy KTR i Innovation 2022 rozstrzygnięte! Dentsu Creative z 4 nagrodami na koncie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-creative-z-tytulem-best-of-technology,397613,artykul.html

7 października podczas tegorocznej Gali KTR/INNOVATION 2022, po raz kolejny wyłoniono najciekawsze kampanie z pogranicza biznesu, mediów i komunikacji. Dentsu Creative otrzymało aż 4 nagrody, w tym złoto, dwa razy srebro oraz tytuł Best of Technology.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy to święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym pomysłodawcy plebiscytu stawiają przede wszystkim na wyrazistą komunikację, niestandardowe idee oraz aktualność wykorzystanych narzędzi, mediów i tematów. Rokrocznie ma na celu wyróżnienie najciekawszych realizacji w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.

– Nagrody przyznane dentsu Creative za projekt „Bezpieczny wózek przyszłości” to dla nas ogromne wyróżnienie i uznanie dla lat pracy naszego zespołu. Od dłuższego czasu w strukturach naszej firmy rozwijamy dział kreatywnej technologii, wierząc, że te kompetencje są niezbędne do dalszego rozwoju naszych klientów, ale i nas samych. Mamy za sobą udane realizacje dla klientów biznesowych (również międzynarodowych) i wiele kreatywnych nagród. Te ostatnie są dla nas szczególnie ważne, tym bardziej że jury konkursu wskazało opracowany przez nas projekt jako najlepszy w kategorii, a dentsu jako miejsce, w którym powstają niezwykłe i unikalne koncepty – tłumaczy Łukasz Kotliński, dyrektor kreatywny dentsu Creative Jak dodaje: – Ogromne podziękowania należą się całemu zespołowi, który pracował przy realizacji kampanii. Praca z wami jest inspirującą przyjemnością.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papaya New Directors - 10 edycja konkursu dla młodych twórców
Rusza dziesiąta edycja konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764