logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne

  PR 07.11.2024, przeczytano 243 razy
ilustracja

W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki „Diverse Minds” firma chce zapewnić odpowiednie wsparcie, jednocześnie promując kulturę otwartości i zrozumienia wobec wszystkich pracowników i pracownic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-diverse-minds%3A-siec-pracownicza-zrzeszajaca-osoby-neuroroznorodne,406387,artykul.html

Liderką sieci została Hanna Piątkowska, której osobiste doświadczenia z neuroróżnorodnością były inspiracją do stworzenia tej inicjatywy. Hania na co dzień zajmuje się User Experience w Dentsu Creative. Vice-liderką sieci została Dominika Gowik-Jaźwińska, Account Managerka w Dentsu Creative.

- Własna diagnoza pomogła mi zrozumieć sporo cech i mechanizmów, zwłaszcza w kontekście miejsca pracy. Jedną z takich cech jest potrzeba ciągłego działania i realizacji nowych projektów, więc i tym razem postanowiłam pomysł przekuć w działanie. Przeczuwałam, że osób neuroróżnorodnych w dentsu może być więcej, i że wymiana doświadczeń i wspólne działanie przyniesie sporo korzyści nie tylko dla sieci, ale też wzmocni status dentsu jako przyjaznego pracodawcy. Mimo niepewności, towarzyszyła mi myśl - gdzie, jeśli nie w dentsu, można mówić o swojej różnorodności? Wiadomość o powstaniu sieci rozeszła się szybko i wzbudziła spore zainteresowanie – zarówno wśród osób neuroróżnorodnych jak i np. osób managerskich, które szukają wiedzy, jak pracować z zespołami nieróżnorodnymi - mówi Hanna Piątkowska, współzałożycielka i liderka sieci Diverse Minds w dentsu Polska.

Sieć dentsu „Diverse Minds” ma w planach szkolenia osób managerskich w kontekście pracy z osobami neuroróżnorodnymi oraz edukację współpracowników. Na ten moment do sieci przystąpiło ponad 20 osób. Sieci pracownicze to forma integracji osób pracujących w dentsu, które mają wspólne cele, cechy lub wartości. Sieć "dentsu Diverse Minds" jest drugą siecią pracowniczą, która została utworzona w dentsu Polska. Wcześniej powstała sieć "dentsu Proud", skupiająca osoby identyfikujące się jako LGBTQ+ oraz ich sojuszników. Więcej o sieci "dentsu Proud" przeczytasz tu: www.signs.pl/dentsu-proud%3A-siec-pracownicza-lgbtq%2B,403707,artykul.html

Źródło: dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764