logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu EMEA łączy CEE i DACH

  PR 04.12.2024, przeczytano 397 razy
ilustracja
Sławomir Stępniewski i Karin Zimmermann

Dentsu EMEA ogłosiła dziś nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie, mającą na celu wsparcie zrównoważonego rozwoju i zwiększenie konkurencyjności w regionie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Central Europe (CE) oraz powołano Sławomira Stępniewskiego na stanowisko CEO dentsu Central Europe & Poland. Dotychczasowa CEO DACH, Karin Zimmermannobjęła nową rolę BX President (Brand Experience), jednocześnie kontynuując współpracę z kluczowymi klientami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-emea-laczy-cee-i-dach,406725,artykul.html

Reorganizacja naszej działalność w regionie EMEA ma zapewnić nam strategiczną pozycję do skalowania naszego biznesu, a także lepszą obsługę naszych klientów poprzez bardziej zintegrowany model i łatwiejszy dostęp do naszych możliwości i talentów w ramach Praktyk. Ekspansja BX w regionie EMEA wspiera rozwój naszej obecnej oferty rynkowej i gwarantuje naszym klientom wsparcie dentsu jako profesjonalnego partnera w zakresie wzrostu i transformacji, który wykracza poza tradycyjną rolę agencji reklamowej. Ogromne gratulacje dla Sławomira i Karin w związku z objęciem przez nich nowych ról - ich wspólne doświadczenie w zakresie mediów, kreacji, CXM i transformacji biznesowej zorientowanej na klienta, stanowi wyjątkową propozycję i siłę napędową do dalszego wzrostu naszego regionu” – komentuje André Andrade, CEO dentsu EMEA.

Stępniewski jest doświadczonym liderem branży z ponad 30-letnim doświadczeniem, który w 1996 roku założył jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, Hypermedia. Od prawie pięciu lat kieruje klastrem Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), obejmującym osiem rynków, w tym Polskę. Podczas jego kadencji klaster CEE osiągał konsekwentnie znaczące wzrosty w obliczu trudnych czasów geopolitycznych dla tego regionu. W 2022 roku dentsu Polska została wybrana Grupą Reklamową Roku przez redakcję Media & Marketing Polska, a sam Stępniewski otrzymał szereg nagród branżowych, w tym „Liderzy Jutra” ICAN Institute w 2021 roku.

Nowy klaster Central Europe to strategiczny krok naprzód, który pozwoli nam lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i wspierać rozwój w całym regionie. Przejrzystość, współpraca i odpowiedzialność będą fundamentem naszego sukcesu, umożliwiając nam działanie jako jeden zjednoczony zespół – niezależnie od geografii, marki czy obszaru działalności.

Połączenie obu klastrów daje nam szansę wykorzystania tego, co najlepsze w każdym z nich. Skalę i kompetencje CXM z regionu DACH, które są kluczowe dla rozwoju klientów, łączymy z energią, elastycznością i „can-do attitude” charakterystycznymi dla CEE. To unikalne połączenie pozwala nam działać w sposób skoncentrowany zarówno na potrzebach klientów, jak i na dobrostanie naszych ludzi, zapewniając im przestrzeń do rozwoju i realizacji celów. Ujednolicenie modelu operacyjnego oraz wzmocnienie współpracy ponad granicami stanowi ogromną wartość nie tylko dla naszych klientów, ale również dla całego zespołu i dentsu jako całości. Wierzę, że wspólnie możemy odkrywać nowe możliwości, dostarczać wymierne efekty i tworzyć przyszłość opartą na zaufaniu, rozwoju talentów i pozytywnej energii. To nie tylko integracja – to zaproszenie do wspólnego budowania sukcesu.” – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Central Europe & Poland.

Zimmermann wnosi natomiast do swojej nowej roli ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką, doradztwie i transformacji biznesowej zorientowanej na klienta. Karin będzie odpowiedzialna za zbudowanie regionalnej społeczność praktyków BX dentsu EMEA, skoncentrowanych na rozwiązywaniu największych strategicznych wyzwań naszych klientów, zgodnie z obietnicą dentsu - Innovating To Impact.

BX jest obecnie priorytetem inwestycyjnym dentsu na całym świecie, a bogate doświadczenie Zimmermann pozwoli jej kierować tymi działaniami w regionie EMEA. Zimmermann z powodzeniem stworzyła pierwszy zespół BX poza dentsu Japan i zbudowała efektywną ofertę zintegrowanych rozwiązań, która stała się wyróżnikiem DACH. Pod jej kierownictwem DACH stał się także zintegrowanym klastrem silnie skoncentrowanym na kliencie, co dało wysokie wyniki satysfakcji.

Stępniewski i Zimmermann zainicjowali bliską współpracę między dwoma klastrami w połowie 2024 roku, pod hasłem „One Dentsu, One EMEA”. Nowa struktura stanowi zwieńczenie procesu łączenia obu klastrów pod przywództwem Stępniewskiego oraz wykorzystania sprawdzonych umiejętności Zimmermann w zakresie pracy z klientami oraz transformacji biznesowej (BX).

Dzięki BX, dentsu staje się partnerem biznesowym end-to-end dla naszych klientów, pomagając im rozwiązywać wyzwania biznesowe i rozwijać Brand Experience także poza regionem DACH, korzystając przy tym z naszych japońskich centrów innowacji. Obsługa klientów w ramach zintegrowanego podejścia One Dentsu pozwala nam oferować innowacyjne strategie, które mają wymierny wpływ na biznes. Będę ściśle współpracowała z naszymi kluczowymi klientami, pomagając im zdobyć przewagę konkurencyjną, dzięki naszej ofercie oraz wsparciu naszych talentów.” – komentuje Karin Zimmermann, BX President, dentsu EMEA.

Powyższe zmiany wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.

Źródło: dentsu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bit Creative projektuje biuro przyszłości w centrum Warszawy
W sercu Warszawy, w prestiżowym biurowcu Rondo 1 przy Rondzie ONZ, znajduje się siedziba Bouygues Immobilier Polska – lidera francuskiego rynku nieruchomości działającego z sukcesami także w Polsce.
iiyama na ISE 2025: digital signage i profesjonalne wyświetlacze
iiyama zaprasza uczestników ISE 2025 do zapoznania się z szeroką gamą profesjonalnych wyświetlaczy, interaktywnych narzędzi i rozwiązań digital signage, stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach branż, takich jak hotelarstwo, handel detaliczny, biznes i edukacja. Odwiedzający będą mieli możliwość bezpośredniego przetestowania nowoczesnych technologii tego...
W dobie cyfryzacji i nowoczesnych technologii muzea oraz przestrzenie wystawiennicze stają przed wyzwaniem przyciągania uwagi coraz bardziej wymagających odwiedzających. Kluczowym elementem sukcesu jest wykorzystanie innowacyjnych systemów, które potrafią w niebanalny sposób angażować odbiorcę.
Ile zarabia się na organizacji wydarzeń online? Podsumowanie 2024
Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem...
Epson zaprasza na Promo Show 2025
Już 29-30 stycznia 2025 roku, w Expo XXI w Warszawie na ul. Prądzyńskiego odbędą się targi Promo Show 2025. Epson serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych z branży reklamowej i fotograficznej na swoje stoisko, gdzie zaprezentuje najlepsze rozwiązania druku cyfrowego dla mikroprodukcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764