logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Innovation Camp: Chcesz pracować w reklamie?

  PR 23.06.2017, przeczytano 397 razy

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-innovation-camp%3A-chcesz-pracowac-w-reklamie,32904,artykul.html

- To już kolejna edycja naszego programu stażowego przeznaczonego dla młodych ludzi zainteresowanych pracą w naszej branży. Szukamy osób ambitnych, innowacyjnych, elastycznych, lubiących pracę w grupie i odpowiedzialnych. Oferujemy pracę w niezwykłym miejscu, którego wyróżnikiem jest praca na styku strategii, kreacji, mediów, technologii i data science. Bardzo nas cieszy, że większość osób które brały udział w poprzedniej edycji Dentsu Innovation Camp obecnie pracuje w naszej firmie – mówi Agata Kaczmarska, HR Director i członek zarządu Dentsu Aegis Network Polska.

Podczas 6-miesięcznego stażu w wybranym dziale osoby zakwalifikowane do projektu poznają specyfikę pracy w bardzo wymagającej i kreatywnej branży. W tym roku studenci oraz absolwenci mogą aplikować do zespołów strategii, client service oraz planowania i zakupu mediów. Po zakończeniu półrocznego stażu młodzi adepci reklamy, których praca zostanie pozytywnie oceniona przez przełożonych, mogą liczyć na propozycję pracy w jednej z dziesięciu działających w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska spółek.

- Szukamy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe. Docenimy pracę w kołach studenckich, docenimy również wcześniejsze staże i praktyki. Stawiamy na osoby ambitne, umiejące pracować w zespole i odpowiedzialnie podchodzące do powierzonych im zadań. Ponieważ pracujemy z międzynarodowymi markami wymagamy również znajomości języka angielskiego. Podczas trwania projektu każdy ze stażystów będzie pracował pod opieką doświadczonego mentora, który zadba zarówno o to, żeby pierwsze dni w firmie przebiegały bezstresowo, a także będzie przewodnikiem w czasie realizacji projektów biznesowych – komentuje Adriana Karaś, Talent Acquistioin Expert, która odpowiada za opiekę nad stażystami.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest częścią globalnej sieci komunikacji marketingowej odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby klientów działających w wymagającym środowisku ekonomii cyfrowej. Oferuje klientom usługi 360° z zakresu marketingu, a także konsulting. Eksperci pracujący w Dentsu Aegis Network Polska pracują  na styku strategii, data science, kreacji, mediów oraz technologii.

W ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network działają agencje Isobar, Lubię to - linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz technologii pracujących w biurach w Warszawie i Białymstoku.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz trzeci marzec obchodzony jest jako Światowy Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej, a jego kulminacja przypada na 20 marca, który ustanowiony został Światowym Dniem Zdrowia Jamy Ustnej (World Oral Health Day). Z tej okazji lekarze stomatolodzy z krakowskiej kliniki Se+ Studia Stomatologii Estetycznej, wraz ze studentami z krakowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa...
Firma Lexmark ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.
„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764