logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Innovation Camp: Chcesz pracować w reklamie?

  PR 23.06.2017, przeczytano 522 razy

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-innovation-camp%3A-chcesz-pracowac-w-reklamie,32904,artykul.html

- To już kolejna edycja naszego programu stażowego przeznaczonego dla młodych ludzi zainteresowanych pracą w naszej branży. Szukamy osób ambitnych, innowacyjnych, elastycznych, lubiących pracę w grupie i odpowiedzialnych. Oferujemy pracę w niezwykłym miejscu, którego wyróżnikiem jest praca na styku strategii, kreacji, mediów, technologii i data science. Bardzo nas cieszy, że większość osób które brały udział w poprzedniej edycji Dentsu Innovation Camp obecnie pracuje w naszej firmie – mówi Agata Kaczmarska, HR Director i członek zarządu Dentsu Aegis Network Polska.

Podczas 6-miesięcznego stażu w wybranym dziale osoby zakwalifikowane do projektu poznają specyfikę pracy w bardzo wymagającej i kreatywnej branży. W tym roku studenci oraz absolwenci mogą aplikować do zespołów strategii, client service oraz planowania i zakupu mediów. Po zakończeniu półrocznego stażu młodzi adepci reklamy, których praca zostanie pozytywnie oceniona przez przełożonych, mogą liczyć na propozycję pracy w jednej z dziesięciu działających w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska spółek.

- Szukamy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe. Docenimy pracę w kołach studenckich, docenimy również wcześniejsze staże i praktyki. Stawiamy na osoby ambitne, umiejące pracować w zespole i odpowiedzialnie podchodzące do powierzonych im zadań. Ponieważ pracujemy z międzynarodowymi markami wymagamy również znajomości języka angielskiego. Podczas trwania projektu każdy ze stażystów będzie pracował pod opieką doświadczonego mentora, który zadba zarówno o to, żeby pierwsze dni w firmie przebiegały bezstresowo, a także będzie przewodnikiem w czasie realizacji projektów biznesowych – komentuje Adriana Karaś, Talent Acquistioin Expert, która odpowiada za opiekę nad stażystami.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest częścią globalnej sieci komunikacji marketingowej odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby klientów działających w wymagającym środowisku ekonomii cyfrowej. Oferuje klientom usługi 360° z zakresu marketingu, a także konsulting. Eksperci pracujący w Dentsu Aegis Network Polska pracują  na styku strategii, data science, kreacji, mediów oraz technologii.

W ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network działają agencje Isobar, Lubię to - linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz technologii pracujących w biurach w Warszawie i Białymstoku.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764