logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Polska - wyniki finansowe w III kwartale br.

  PR 16.11.2022, przeczytano 568 razy

Dentsu Polska odnotowało organiczny wzrost przychodów na poziomie 27,4% w III kwartale br. To drugi najlepszy wynik w grupie dentsu w regionie EMEA (15, 4% organiczny wzrost przychodów). Z kolei cały region CEE, któremu Polska przewodzi, odnotował 24,5 % organiczny wzrost przychodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-polska---wyniki-finansowe-w-iii-kwartale-br.,397991,artykul.html

- Podobnie jak w poprzednich kwartałach, cieszy nas dobry wynik. Mimo coraz większej presji inflacyjnej i trudniejszej sytuacji makroekonomicznej, możemy zachować względny optymizm. Jednocześnie wyniki te potwierdzają, że jesteśmy stabilną organizacją, która konsekwentnie buduje wartość dla klientów w ramach One dentsu. I to przynosi efekty – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. - Jako region CEE osiągamy jedne z najlepszych wyników w EMEA, ale też indywidualnie jako kraje - dentsu Polska ze wzrostem organicznym 27,4% znalazło się na II miejscu, tuż za niemieckim oddziałem dentsu. Podstawą tego wyniku jest działanie w zintegrowanej strukturze budowanej wokół klientów, szeroka paleta usług oraz kliento-centryczna kultura. Dzięki temu pomagamy realnie w rozwiązywaniu wyzwań biznesowych naszych Klientów. Skuteczność polskiego zespołu i pozyskanie znaczących budżetów jak mBank, Santander czy BMW przełożyło się na miejsce dentsu Polska w TOP 3 agencji mediowych w raporcie RECMA. Ponadto dentsu Polska zajęło w najnowszym raporcie COMvergance pozycje nr 1 pod względem wartości pozyskanego biznesu (+$23 mln) oraz pod względem retention rate czyli utrzymanych biznesów (74%) – kontynuuje. - Dentsu Creative integrujące od początku roku kompetencje spółek Isobar oraz Grupy Red8 nie tylko w Polsce, ale całym regionie CEE pozyskało w tym czasie ponad 30 nowych klientów, znacząco poszerzając też zakres świadczonych usług klientom z rynków Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych i Japonii – zarówno rozwijając zakres partnerstw technologicznych, ale także nowych obszarów jak commerce, experience design czy social customer care. Elementem tego wzrostu było też usankcjonowanie połączonych sił polskiego, czeskiego i węgierskiego oddziału jako centrum kompetencji w zakresie produkcji video i digital dla regionu EMEA – działając pod szyldem Content Symphony urośliśmy w tym obszarze tylko w 2022 r. pięciokrotnie a kolejny rok zapowiada się równie udanie. Co dla mnie równie ważne nie brakuje nam zapału do wdrażania rozwiązań creative technology, które nie tylko cieszą się uznaniem rynku i zdobywają nagrody, ale również, mają realny wpływ na nasze otocznie. Dziękuję zespołowi za wiarę, Klientom za zaufanie oraz Partnerom za wsparcie – kończy Stępniewski.

Wyniki dentsu EMEA*

  • Organiczny wzrost przychodów za III kw. 2022 r. wyniósł 15,4% z wyłączeniem działalności w Rosji
  • Przychody nadal rosną, powrót do poziomów z 2019 r., w III kw. 2022 r. wyniosły o 6,3% powyżej III kw. 2019 r. w ujęciu raportowanym.
  • W III kw. osiągnięto przychody w wysokości 358 mln GBP, co oznacza wzrost o 5,9% w stosunku do budżetu oraz OP w wysokości 75,3 mln GBP, co oznacza wzrost o 17,0% w stosunku do budżetu, przy OP% na poziomie 21,0%, czyli 2,0% powyżej budżetu i 2,4% powyżej III kw. 2021 r.

Wyniki i zmiany dentsu International*

  • Globalnie, dentsu International odnotowało wzrost organiczny na poziomie 5,4%, którego podstawą był stały popyt na usługi związane z budowaniem doświadczeń cyfrowych i transformacją zorientowaną na klienta.
  • Grupa oczekuje wzrostu organicznego na poziomie 4,5% za cały rok 2022, a marże mają wynieść 18,0%.
  • Jednocześnie grupa dentsu ogłosiła nową globalną strukturę zarządzania - One dentsu. One dentsu uprości strukturę, co pozwoli na sprawne podejmowanie decyzji, strategiczną koncentrację i przejrzystość w całej grupie, przy jednoczesnym dążeniu do sprawnej działalności operacyjnej we wszystkich obszarach. Zespół globalnych liderów będzie pracować nad dalszą integracją różnorodnych kompetencji dentsu, aby zapewnić wzrost biznesów naszych klientów, jednocześnie umożliwiając grupie dentsu zrównoważony rozwój. Pełna informacja o zmianach globalnej struktury znajdują się w osobnym komunikacie - New global management structure.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

Dodatkowe informacje:

* wyniki z wyłączeniem działalności w Rosji

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764