logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową

  PR 10.08.2022, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-polska-rusza-z-kampania-outdoorowa,396866,artykul.html

Wiosną podczas gali Agencji Reklamowych i Domów Mediowych 2022 organizowanej przez Media & Marketing Polska, dentsu Polska została ogłoszona Grupą Reklamową Roku 2022, a tuż potem Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości doceniła firmę w plebiscycie Pracodawca Jutra 2022

– Hasło kampanii - „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie” - nie jest przypadkowe: dentsu to różnorodny zespół i kompetencje – media, kreacja, komunikacja, technologia, social media, innowacje, PR, UX, performance. Takie środowisko zapewnia wszystkim pracownikom rozwój, podnoszenie kompetencji i staje się miejscem do uczenia się od siebie nawzajem. Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju naszych pracowników poprzez przygotowanie do roli lidera w branży nowoczesnych mediów oraz wsparcie w zarządzaniu karierą w obszarze komunikacji marketingowej i technologii w ramach dentsu University. Ponadto bardzo ważny jest dla nas dobrostan pracowników, dlatego oferujemy dostęp do wysokiej jakości wsparcia psychologicznego i rozwoju osobistego na platformie Mindgram oraz dodatkowe dni wolne, które można przeznaczyć na odpoczynek oraz wolontariat. W naszym biurze w Warszawie oferujemy dzienną opiekę nad dziećmi oraz siłownię pod okiem profesjonalnych trenerów. dentsu Polska to ponad 700 osób, z których każda jest inna i wyjątkowa – co świetnie przekłada się na efekty naszej pracy z klientami i partnerami mediowymi. Nasze podejście w obszarze polityki HR i rozwoju zespołu zostało docenione – jako pierwsza firma z branży marketingowej, już po raz drugi z rzędu, dentsu Polska została nagrodzona tytułem „Friendly Workplace – mówi Agata Kaczmarska, CPO dentsu Polska & CEE.

W tym roku firmie przedłużono także certyfikat ISO 9001 – normę określającą jakość procesów wewnątrz organizacji. Do najsilniejszych stron dentsu Polska zaliczono m.in: ugruntowaną pozycję na rynku agencji marketingowych, kompetencje technologiczne oraz ciągły rozwój naszych pracowników, a także różnorodne działania związane ze wsparciem dla Ukrainy.

dentsu Polska poszukuje specjalistów w m.in. z dziedziny mediów, kreacji, komunikacji, customer service czy IT, więcej szczegółów na stronie do.dentsu.pl

Kampania jest realizowana we współpracy z dostawcami: Clear Channel i AMS

Źródło: dentsu Polska

dentsu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764