logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową

  PR 10.08.2022, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-polska-rusza-z-kampania-outdoorowa,396866,artykul.html

Wiosną podczas gali Agencji Reklamowych i Domów Mediowych 2022 organizowanej przez Media & Marketing Polska, dentsu Polska została ogłoszona Grupą Reklamową Roku 2022, a tuż potem Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości doceniła firmę w plebiscycie Pracodawca Jutra 2022

– Hasło kampanii - „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie” - nie jest przypadkowe: dentsu to różnorodny zespół i kompetencje – media, kreacja, komunikacja, technologia, social media, innowacje, PR, UX, performance. Takie środowisko zapewnia wszystkim pracownikom rozwój, podnoszenie kompetencji i staje się miejscem do uczenia się od siebie nawzajem. Przywiązujemy dużą wagę do rozwoju naszych pracowników poprzez przygotowanie do roli lidera w branży nowoczesnych mediów oraz wsparcie w zarządzaniu karierą w obszarze komunikacji marketingowej i technologii w ramach dentsu University. Ponadto bardzo ważny jest dla nas dobrostan pracowników, dlatego oferujemy dostęp do wysokiej jakości wsparcia psychologicznego i rozwoju osobistego na platformie Mindgram oraz dodatkowe dni wolne, które można przeznaczyć na odpoczynek oraz wolontariat. W naszym biurze w Warszawie oferujemy dzienną opiekę nad dziećmi oraz siłownię pod okiem profesjonalnych trenerów. dentsu Polska to ponad 700 osób, z których każda jest inna i wyjątkowa – co świetnie przekłada się na efekty naszej pracy z klientami i partnerami mediowymi. Nasze podejście w obszarze polityki HR i rozwoju zespołu zostało docenione – jako pierwsza firma z branży marketingowej, już po raz drugi z rzędu, dentsu Polska została nagrodzona tytułem „Friendly Workplace – mówi Agata Kaczmarska, CPO dentsu Polska & CEE.

W tym roku firmie przedłużono także certyfikat ISO 9001 – normę określającą jakość procesów wewnątrz organizacji. Do najsilniejszych stron dentsu Polska zaliczono m.in: ugruntowaną pozycję na rynku agencji marketingowych, kompetencje technologiczne oraz ciągły rozwój naszych pracowników, a także różnorodne działania związane ze wsparciem dla Ukrainy.

dentsu Polska poszukuje specjalistów w m.in. z dziedziny mediów, kreacji, komunikacji, customer service czy IT, więcej szczegółów na stronie do.dentsu.pl

Kampania jest realizowana we współpracy z dostawcami: Clear Channel i AMS

Źródło: dentsu Polska

dentsu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764