logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Polska z nową strukturą

  PR 26.06.2024, przeczytano 788 razy
ilustracjastrzałka

Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. To kolejny krok w budowaniu One dentsu jako klientocentrycznej organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media. Zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją na wszystkich rynkach. Jedną z kluczowych zmian jest przekształcenie linii serwisowych Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki – Praktyka Kreatywna i Praktyka Mediowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-polska-z-nowa-struktura,404799,artykul.html

Zarządzanie praktyką mediową objęła Nicolette Senye jako Media Practise Lead dentsu Polska, a kreatywną – Krzysztof Mocek, Creative Practise Lead, dentsu Polska & CEE (CEO Creative). W ramach praktyk, zespoły kładą nacisk na relacje z klientem i podejście pozwalające na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zasobów, tworzenie synergii i wiedzy specjalistycznej.

Wprowadzamy nowe podejście w promowaniu innowacyjnych rozwiązań, które gwarantuje wzrost oraz efektywną współpracę, przyczyniając się do dynamicznego rozwoju naszych kompetencji i produktów. W tym celu dentsu zmienia się na poziomie globalnym i lokalnym, uwzględniając technologię i nasze podejście konsultingowe - wyjaśnia Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. Wszystko to jest silnie związane z tym, w co wierzymy w One dentsu – kulturą opartą na wartościach. Gdzie technologia służy ludziom, a nie odwrotnie. Jesteśmy przekonani, że te zmiany pozwolą nam lepiej i szybciej zaspokajać potrzeby naszych klientów i przyczynią się do budowania naszego wspólnego sukcesu nie tylko w Polsce, ale również w całym regionie CEE, który te zmiany objęły– dodaje Sławomir Stępniewski.

W ramach Praktyki Mediowej pozostają brandy: iProspect, Carat i dentsu X, w których kluczową rolę odgrywają Client Partnerzy raportujący do Nicolette Senye, odpowiadającej za zarządzanie Client Managementem oraz działem strategii mediowej.

W ramach Praktyki Kreatywnej: pozostają marki Dentsu Creative i Red8, których Client Partnerzy raportują do Sylwii Tygielskiej, która jednocześnie objęła rolę Chief Client Officera i odpowiada za zapewnienie najwyższych standardów obsługi i satysfakcji kluczowych klientów dla obu praktyk. Tygielska raportuje do Krzysztofa Mocka. W nowej strukturze dział strategii kreatywnej również raportuje do Mocka.

Z kolei Marcin Dobrzyniecki objął stanowisko Chief Delivery Officera i zarządza obszarem delivery obu praktyk, odpowiadając za rozwój kompetencji, dostarczanie najlepszej jakości usług, współpracę oraz efektywność połączonych zespołów kompetencyjnych kreacji i mediów, standaryzację i automatyzację usług oraz partnerstwa kompetencyjne. W skład Integrated Delivery Services wejdą również obszary Data oraz Technology, których konsolidacja będzie kluczowym wsparciem dla oferty dentsu.

Za rozwój nowych produktów, narzędzi i usług, partnerstwa zewnętrzne w tym zakresie oraz zintegrowaną ofertę z obydwu praktyk odpowiada Karolina Adamowicz jako Chief Solutions Officer CEE.

Mariusz Kukwa jako Head of Amplifi, będzie nadal kierował zespołem Amplifi zapewniając efektywność wydatków na media, rozwój i skalowanie produktów Amplifi.

Jednocześnie region CEE, któremu przewodzi Polska, został oficjalnie uznany za kluczową lokalizację na globalnej mapie dentsu. W efekcie dentsu utworzyło w Warszawie jedno z globalnych centrów badawczo-rozwojowych - Dentsu Lab.

Nicolette Senye, Sylwia Tygielska, Karolina Adamowicz, Marcin Dobrzyniecki oraz Mariusz Kukwa weszli w skład poszerzonego zarządu dentsu Polska.

Jednocześnie z końcem czerwca 2024 Jacek Celiński, Head of Media & Performance dentsu Polska odchodzi z firmy, decyzja ta wynika z powyższych zmian w strukturze organizacyjnej.

Źródło: dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Brzeczkowski awansuje w VML
Od początku 2025 roku Michał Brzeczkowski obejmuje stanowisko Account Director w VML. 
Agnieszka Pawlak wkracza na pokład HOLO Group
Zespół kreatywny HOLO Group rośnie w siłę! Do teamu dołączyła właśnie Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
Sebastian Kansik na stanowisku 3D Graphic Designer  w El Padre
Do zespołu El Padre dołącza Sebstian Kansik obejmując stanowisko 3D Graphic Designer. Do tej pory współpracował z agencją jako freelancer.
Barbara Sowa w TOK FM
Barbara Sowa dołączyła do redakcji internetowej Radia TOK FM. Została wydawczynią i producentką treści audio. Będzie odpowiedzialna za produkcję podcastów, w tym seriali podcastowych i produkcji specjalnych.
Marta Bizior dołączyła do Grupy Eurozet
Marta Bizior objęła nowo utworzone stanowisko Social Media Director w dziale marketingu Grupy Eurozet. Będzie zarządzać centralnym działem social mediów odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje Grupy i raportować bezpośrednio do Katarzyny Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764