logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Polska ze wzrostem przychodów w I kw. 2024 r.

  PR 14.05.2024, przeczytano 408 razy

Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał 2024 roku. Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął bardzo dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12% w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na pierwszy kwartał 2024 roku. Jeśli chodzi o marżę operacyjną to była lepsza niż oczekiwaliśmy. Dentsu Polska, która przewodzi klastrowi CEE, osiągnęła dwucyfrowy wzrost przychodów w porównaniu do Q1 2023 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-polska-ze-wzrostem-przychodow-w-i-kw.-2024-r.,404213,artykul.html

- W pierwszym kwartale 2024 roku, region Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polska zaprezentował znakomite wyniki. Dentsu Polska dzięki strategicznym projektom i nowym klientom jak Carlsberg, LINK4, Recordati, skutecznie zwiększa swoje udziały rynkowe. Agencje mediowe dentsu Polska zdobyły historycznie najlepszy wynik w raporcie jakościowym RECMA w I edycji 2024. Z kolei agencja iProspect konsekwentnie pozostaje w TOP 3 agencji mediowych na polskim rynku pod względem new-businessowym – komentuje Maciej Müldner, CFO dentsu Polska & CEE. Większy nacisk na zintegrowaną ofertę, dalsze budowanie One dentsu jako kliento-centrycznej organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media, ale też nowe podejście w promowaniu innowacyjnych rozwiązań, które gwarantuje wzrost oraz efektywną współpracę, przyczynia się do dynamicznego rozwoju naszych kompetencji i produktów. Wprowadzenie nowej struktury na poziomie globalnym i lokalnym, uwzględniając technologię i nasze podejście konsultingowe. To wszystko pozwala nam być na dobrej drodze to osiągnięcia celów finansowych jakie sobie stawiamy w tym roku.

Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7% w porównaniu z Q1 2023 i marżę zysku operacyjnego na poziomie 10,4%, co było zgodne z wewnętrznymi oczekiwaniami. Grupa prognozuje, że w roku obrotowym 2024 osiągnie organiczny wzrost przychodów.

Źródło: Dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764