logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu publikuje raport „Social Impact: 2021 Highlights”

  PR 19.07.2022, przeczytano 568 razy
ilustracja

Dentsu opublikowało coroczny raport „Social Impact: 2021 Highlights”, stanowiący podsumowanie najważniejszych osiągnięć firmy na przestrzeni ubiegłego roku w zakresie ESG. Wśród kluczowych celów, jakie udało się zrealizować, grupa wskazuje: zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 53%, uzyskanie statusu Net Zero w ramach inicjatywy Science Based Targets czy wsparciu do ponad 30 000 młodych ludzi na całym świecie w obszarze kompetencji cyfrowych poprzez projekty edukacyjne takie jak „The Code”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-publikuje-raport-_social-impact%3A-2021-highlights_,396643,artykul.html

Dentsu jest jedną z największych firm reklamowych na świecie, obsługującą 95 spośród 100 największych reklamodawców na świecie. Zespół złożony z 46 000 pracowników reprezentuje ponad 11 000 klientów na 145 rynkach.

– Jako światowy lider w komunikacji cyfrowej, mamy świadomość tego, w jak dużym stopniu oddziałujemy na otaczający nas świat. Mamy szansę, dzięki połączeniu kreatywnego myślenia, ale i nowych technologii, danych, współpracy z dużymi markami i partnerami tworzyć lepszą, zrównoważoną przyszłość – tłumaczy Jadwiga Jadziewicz, Social Impact Manager w dentsu Polska.

Oprócz kluczowych informacji na temat osiągniętych wyników i ciekawych casów z całego świata, w raporcie przeczytamy m.in. o projekcie „The Code”, który lokalnie jest realizowany od lat we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości. „The Code” ma na celu edukację i inspirację młodych młodych ludzi w obszarze kompetencji cyfrowych oraz wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji dotyczących planowania dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej.

Choć opublikowane wyniki są bardzo zadowalające, grupa nie zwalnia tempa i już w rok po uruchomieniu nowej strategii podjęto decyzję o nowych krokach i wyzwaniach, w tym m.in. o całkowitym procesie dekarbonizacji, polegającym na redukcji emisji o 90% do 2040 roku.

Źródło: Dentsu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764