logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze

  PR 17.06.2024, przeczytano 534 razy
ilustracja

Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w warstwie wizualnej brandingu. Jednocześnie dzisiaj podczas Cannes Lions, dentsu oficjalnie ogłosiło utworzenie 5 globalnych centrów R&D, w tym jednego w Warszawie. Pozostałe lokalizacje to Londyn, Amsterdam, Bombaj i Bengaluru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-tworzy-centra-rozwojowo-badawcze,404673,artykul.html

 Stworzone poprzez wspólny wysiłek wielu zespołów dentsu na całym świecie "Innovating to Impact" - odzwierciedla zaangażowanie dentsu w dostarczanie wyników, które nie tylko generują wzrost biznesu, ale także mają pozytywny wpływ na ludzi, społeczeństwo i świat.

Innowacyjne myślenie powinno towarzyszyć nam przy każdym projekcie i każdym działaniu, nawet tym najbardziej rutynowym. Nie chodzi o tworzenie innowacji dla samej innowacji – każda nasza inicjatywa musi mieć wpływ na produkty i usługi naszych klientów, nie tylko na komunikację. Naszym zadaniem jest przewidywanie oczekiwań, wyzwań i możliwości - komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. Nowa strategia go-to-market odzwierciedla zaangażowanie dentsu w napędzanie wzrostu poprzez innowacje, wykorzystując siłę kreatywności, mediów, danych i technologii. Dla powodzenia tego podejścia, kluczowe jest działanie borderless, które zainicjowałem na polskim rynku kilka lat temu, a idea polega na tym, że w ramach Dentsu Lab Warszawa będziemy wspólnie z regionami DACH i SEMENAT (Europa Południowa, Bliski Wschód, Afryka Północna i Turcja) rozwijać wspólnie programy, produkty i angażować nasze talenty po to, aby rozwiązywać problemy naszych klientów - dodaje Sławomir Stępniewski.

Jednocześnie region CEE został oficjalnie uznany za kluczową lokalizację na globalnej mapie dentsu, obok Londynu, Amsterdamu, Bombaju i Bengaluru. Wraz z tymi miastami, Warszawa została oficjalnie ogłoszona jako jedno z pięciu centrów badawczo-rozwojowych, które nazywają się Dentsu Lab.
Dentsu Lab oferuje kreatywne usługi badawczo-rozwojowe, które łączą technologie i konteksty, takie jak: wydarzenia, sport, gry, instalacje, handel detaliczny, nowe produkty, AR, VR, MR, wizualizację danych, AI, Mobile, IoT, szybkie prototypowanie i inne.

Kiedy myślimy o Dentsu Lab, nie chodzi tylko o siłę komunikacji ani o fantastyczne kreatywne narzędzia technologiczne, to zdecydowanie coś więcej. To absolutnie unikalne miejsce, gdzie media, kreatywność i technologia mogą współpracować, pozwalając nam współtworzyć zupełnie nowe rozwiązania z naszymi klientami. Na ten moment to unikalna oferta wśród konkurencyjnych firm holdingowych – komentuje Krzysztof Mocek, CEO Creative Practice, dentsu Polska & CEE.

Wprowadzenie nowego podejścia stanowi kolejny krok w strategii średnio- i długoterminowej dentsu oraz w jej pozycjonowaniu jako partnera integracji wzrostu i transformacji dla wiodących firm i organizacji na świecie. Dentsu łączy w sobie najlepsze cechy dwóch światów: dogłębną wiedzę specjalistyczną, którą zapewniają indywidualne globalne marki wiodące, jak Carat, iProspect, dentsu X czy Dentsu Creative i lokalne jak Red8 oraz całościowo jako dentsu umiejętność harmonijnego łączenia oferowanych przez te marki usług w celu dostarczenia klientom spotęgowanego efektu.

Zespół Dentsu Creative, pod przewodnictwem Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer w Dentsu Creative Italy, zarządzał opracowaniem hasła "Innovating to Impact” oraz nowego manifestu marki*. Design i wrażenia wizualne nowego brandingu zostały stworzone przez wielokrotnie nagradzany japoński zespół Dentsu Inc., kierowany przez Yoshihiro Yagi, Executive Creative Director – jednego z najbardziej cenionych twórców

Źródło: dentsu Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764