logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu tworzy globalną sieć kreatywną – Dentsu Creative

  PR 20.06.2022, przeczytano 652 razy

Grupa dentsu integruje swoje agencje kreatywne, powstaje nowy brand dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-tworzy-globalna-siec-kreatywna-%E2%80%93-dentsu-creative,396306,artykul.html

– W Polsce ten proces rozpoczęliśmy już kilka lat temu a jego zwieńczeniem było zintegrowanie z początkiem tego roku kompetencji rozwijanych w ramach marek Isobar i Red8. Dzięki połączeniu doświadczeń tych dwóch podmiotów byliśmy w stanie zaoferować naszym klientom nowoczesne produkty łączące kreację z technologią w obszarach dotykających budowania marek, tworzenia treści, commerce czy customer experience – tłumaczy Krzysztof Mocek, Head of dentsu Creative Polska & CEE. Jak dodaje: – Łącząc różne światy i doświadczenia, budując na kulturze różnorodności byliśmy w stanie dostarczać zupełnie nową wartość naszym partnerom biznesowym w Polsce, regionie CEE ale także pozyskiwać nowe kontrakty globalne, które dzisiaj skutecznie obsługujemy z Warszawy, Białegostoku, Pragi czy Budapesztu.

–  Od wielu lat sukcesy dentsu wynikają ze zintegrowanego podejścia – tworzymy organizację zorientowaną na klienta i rozwiązywanie jego problemów biznesowych. Tym co nas wyróżnia jest realna współpraca zintegrowanych zespołów, łączenie kompetencji, pobudzanie wewnętrznej kreatywności i zniesienie granicy między poszczególnymi spółkami i brandami. Kluczowa jest dla nas różnorodność, która stanowi siłę naszej firmy i wpływa na nasz dalszy rozwój. Cieszy nas fakt, że zmianę tę dostrzega także rynek. Potwierdzeniem tego jest przyznanie dentsu tytułu Grupy Reklamowej Roku 2022 – dodaje Sławomir Stępniewski, CEO grupy dentsu w Polsce i CEE.

Dentsu Creative składać się będzie z 9000 ekspertów działających na 46 rynkach, ściśle współpracujących z zespołem kreatywnym dentsu Inc. w Japonii. Od listopada ubiegłego roku strukturą zarządzą globalnie Fred Levron, Chief Creative Officer dentsu International.

- Gdyby mieli Państwo okazję stworzyć zupełnie nową globalną sieć kreatywną, zaprojektowaną dla współczesnego świata, jak by ona wyglądała? Na to właśnie odpowiadamy, wprowadzając dentsu Creative. Klienci, talenty i cała branża domagają się zmiany – zmiany w sposobie, w jaki budujemy marki, współpracujemy oraz w roli, jaką powierzamy kreatywności. Jeżeli obecni gracze ustalili zasady dla ubiegłego wieku, to nasza ambicją jest wyznaczenie zasad na nadchodzące dekady – komentuje Fred Levron.

Dentsu Creative wzbogaca niepowtarzalne DNA dentsu, złożone ze 120-letniej japońskiej spuścizny i sztuki, o szerokie doświadczenie w budowaniu marek we współczesnym krajobrazie medialnym. Wykorzystuje wiedzę o potrzebach klientów, aby dostarczać idee tak wielkie, by przyjąć się wszędzie, tak śmiałe, by podbijać nowe terytoria i tak bogate, by stworzyć osobistą więź z milionami osób. Charakterystyczna identyfikacja wizualna została opracowana jako kreatywny wyraz spotkania Wschodu z Zachodem, sygnał zaangażowania sieci w twórczość i transformacyjną siłę kreatywności oraz aby pomóc dentsu Creative przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty kreatywne.

Źródło: Dentsu Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Moje pierwsze skojarzenie: czy to Wasze logo, czy...?
https://www.wyborkierowcow.pl/wp-content/uploads/2022/02/2021-%E2%80%93-Dzisiaj-scaled.jpg

pozdrawiam
PL

avatar użytkownika
,

To prawda - w wypadku znaków D i C odcięcie pionowego elementu D i uzyskanie efektu lustrzanego odbicia jest chyba jednym z pierwszych pomysłów jakie przychodzą do głowy. Doświadczenie i praktyka pokazują tymczasem, że takie narzucające się, oczywiste pomysły należy raczej omijać szerokim łukiem, bo często nie zapewniają niezbędnej indywidualności, niepowtarzalności rozwiązania. Dacia ma przynajmniej wystylizowane liternictwo. Ta "technologiczna" stylizacja pozwoliła zestawić znaki w mniej oczywisty sposób i uzyskać jakieś dodatkowe pole skojarzeń - pytanie na ile trafnych.  

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764