logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu tworzy globalną sieć kreatywną – Dentsu Creative

  PR 20.06.2022, przeczytano 690 razy

Grupa dentsu integruje swoje agencje kreatywne, powstaje nowy brand dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-tworzy-globalna-siec-kreatywna-%E2%80%93-dentsu-creative,396306,artykul.html

– W Polsce ten proces rozpoczęliśmy już kilka lat temu a jego zwieńczeniem było zintegrowanie z początkiem tego roku kompetencji rozwijanych w ramach marek Isobar i Red8. Dzięki połączeniu doświadczeń tych dwóch podmiotów byliśmy w stanie zaoferować naszym klientom nowoczesne produkty łączące kreację z technologią w obszarach dotykających budowania marek, tworzenia treści, commerce czy customer experience – tłumaczy Krzysztof Mocek, Head of dentsu Creative Polska & CEE. Jak dodaje: – Łącząc różne światy i doświadczenia, budując na kulturze różnorodności byliśmy w stanie dostarczać zupełnie nową wartość naszym partnerom biznesowym w Polsce, regionie CEE ale także pozyskiwać nowe kontrakty globalne, które dzisiaj skutecznie obsługujemy z Warszawy, Białegostoku, Pragi czy Budapesztu.

–  Od wielu lat sukcesy dentsu wynikają ze zintegrowanego podejścia – tworzymy organizację zorientowaną na klienta i rozwiązywanie jego problemów biznesowych. Tym co nas wyróżnia jest realna współpraca zintegrowanych zespołów, łączenie kompetencji, pobudzanie wewnętrznej kreatywności i zniesienie granicy między poszczególnymi spółkami i brandami. Kluczowa jest dla nas różnorodność, która stanowi siłę naszej firmy i wpływa na nasz dalszy rozwój. Cieszy nas fakt, że zmianę tę dostrzega także rynek. Potwierdzeniem tego jest przyznanie dentsu tytułu Grupy Reklamowej Roku 2022 – dodaje Sławomir Stępniewski, CEO grupy dentsu w Polsce i CEE.

Dentsu Creative składać się będzie z 9000 ekspertów działających na 46 rynkach, ściśle współpracujących z zespołem kreatywnym dentsu Inc. w Japonii. Od listopada ubiegłego roku strukturą zarządzą globalnie Fred Levron, Chief Creative Officer dentsu International.

- Gdyby mieli Państwo okazję stworzyć zupełnie nową globalną sieć kreatywną, zaprojektowaną dla współczesnego świata, jak by ona wyglądała? Na to właśnie odpowiadamy, wprowadzając dentsu Creative. Klienci, talenty i cała branża domagają się zmiany – zmiany w sposobie, w jaki budujemy marki, współpracujemy oraz w roli, jaką powierzamy kreatywności. Jeżeli obecni gracze ustalili zasady dla ubiegłego wieku, to nasza ambicją jest wyznaczenie zasad na nadchodzące dekady – komentuje Fred Levron.

Dentsu Creative wzbogaca niepowtarzalne DNA dentsu, złożone ze 120-letniej japońskiej spuścizny i sztuki, o szerokie doświadczenie w budowaniu marek we współczesnym krajobrazie medialnym. Wykorzystuje wiedzę o potrzebach klientów, aby dostarczać idee tak wielkie, by przyjąć się wszędzie, tak śmiałe, by podbijać nowe terytoria i tak bogate, by stworzyć osobistą więź z milionami osób. Charakterystyczna identyfikacja wizualna została opracowana jako kreatywny wyraz spotkania Wschodu z Zachodem, sygnał zaangażowania sieci w twórczość i transformacyjną siłę kreatywności oraz aby pomóc dentsu Creative przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty kreatywne.

Źródło: Dentsu Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Moje pierwsze skojarzenie: czy to Wasze logo, czy...?
https://www.wyborkierowcow.pl/wp-content/uploads/2022/02/2021-%E2%80%93-Dzisiaj-scaled.jpg

pozdrawiam
PL

avatar użytkownika
,

To prawda - w wypadku znaków D i C odcięcie pionowego elementu D i uzyskanie efektu lustrzanego odbicia jest chyba jednym z pierwszych pomysłów jakie przychodzą do głowy. Doświadczenie i praktyka pokazują tymczasem, że takie narzucające się, oczywiste pomysły należy raczej omijać szerokim łukiem, bo często nie zapewniają niezbędnej indywidualności, niepowtarzalności rozwiązania. Dacia ma przynajmniej wystylizowane liternictwo. Ta "technologiczna" stylizacja pozwoliła zestawić znaki w mniej oczywisty sposób i uzyskać jakieś dodatkowe pole skojarzeń - pytanie na ile trafnych.  

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764