logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu uruchomiło Content Symphony

  PR 23.04.2021, przeczytano 268 razy

Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-uruchomilo-content-symphony,391190,artykul.html

Grupa dentsu stworzyła w regionie CEE nowe centrum świadczenia usług contentowych – hub zajmujący się produkcją kreatywną o nazwie "Content Symphony". Komórka działa w oparciu o szerokie doświadczenie grupy w dziedzinie produkcji kreatywnej, jest też spójna z celem firmy, jakim jest wdrożenie działań funkcjonujących ponad granicami, w oparciu o pracę najlepszych ekspertów z każdego z krajów. Content Symphony CEE skaluje ofertę contentową dentsu w celu dostarczenia klientom treści najwyższej jakości.

Content Symphony to połączenie kompetencji 400 najlepszych ekspertów z oddziałów dentsu CEE (Polska, Czechy, Węgry) współpracujących wspólnie w zakresie produkcji contentu i video, a także UX/UI. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE raportujący w nowej roli do Krzysztofa Mocka, Poland&CEE Head of Creative Service Line oraz Pétera Nováka, COO Czech Republic&Hungary&Slovakia. Radim współpracować będzie ramię w ramię z Jarosławem Bolińskim, Managing Directorem w Propeller Studio, Pawłem Wojtakiem, CEE Design Studio Directorem oraz Istvánem Busákiem, Executive Directorem.

- Pandemia przyspieszyła i silniej uwidoczniła, że w poszukiwaniu współpracy i synergii mamy w dentsu coraz mniej granic i coraz więcej możliwości w łączeniu ekspertów z wielu krajów. Content Symphony jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów w zakresie szybkiej, jakościowej i przystępnej cenowo produkcji cyfrowego contentu. - Sławomir Stępniewski, CEO klastra dentsu CEE

Celem Content Symphony jest tworzenie treści, z naciskiem na zwinność produkcji, najwyższą jakość oraz optymalną cenę, a także w oparciu o kreatywność, dane i technologię. Ujednolicenie produkcji kreacji ma pomóc dentsu w Europie Środkowo-Wschodniej w zwiększeniu konkurencyjności grupy.  

- Content Symphony to nowy model świadczenia usług w zakresie tworzenia contentu z wykorzystaniem technologii oraz bardzo dużym akcentem na automatyzację, odpowiadający na zmieniające się potrzeby zgłaszane przez globalnych klientów. Docelowo, dentsu Content Symphony w regionie CEE będzie jednym z kilku wysoce wyspecjalizowanych centrów dzielących między sobą zasoby, funkcjonujących przy wsparciu globalnych partnerstw w zakresie contentu oraz znormalizowanych platform i narzędzi do tworzenia, przechowywania i dystrybucji treści. Naszą ambicją jest stworzenie najlepszej w swojej klasie oferty opartej na wartościach, która przezwycięży typowe dla naszych klientów wyzwania związane z treścią, takie jak szybkość, zwinność czy zautomatyzowana produkcja seryjna zasobów, przy jednoczesnym zachowaniu personalizacji. - Krzysztof Mocek, Head of Creative, dentsu Central & Eastern Europe, CEO Isobar Poland

Usługi contentowe w ramach “Content Symphony” w regionie CEE świadczyć będzie: Propeller studio (Polska), Isobar Polska, węgierski oddział Isobar oraz Spectra linked by Isobar (Czechy).

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764