logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini

  PR 04.12.2023, przeczytano 225 razy

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-x-rozszerza-wspolprace-eventowa-z-bacardi-martini,402332,artykul.html

Pierwszym efektem działań aktywacyjnych agencji dla brandu Aberfeldy była organizacja kolacji degustacyjnej. Z okazji 125-lecia destylarni Aberfeldy oraz premiery limitowanej edycji Aberfeldy 25YO, zespół activations dentsu X przygotował kolację w restauracji Concept 13 mieszczącej się w dobrze znanym w Warszawie Witkacu.

Goście delektowali się specjalnie skomponowanymi daniami, sparowanymi z różnymi rodzajami whisky z portfolio Aberfeldy. Jako pierwsi spróbowali limitowanej Aberfeldy 25YO, stworzonej z okazji 125-lecia marki. Podczas wydarzenia przygotowane zostały dla gości lakowane i personalizowane inicjałami butelki. Elegancka jubileuszowa kolacja i specjalnie stworzona scenografia dopasowana do klimatu marki, a do tego jazzowa muzyka w tle, złożyły się na całość tego wyjątkowego eventu.

Bardzo się cieszę, że Bacardi-Martini ponownie nam zaufało i powierzyło organizację aktywacji dla kolejnej swojej marki. Widzimy ogromny potencjał działań eventowych w sektorze alkoholi mocnych oraz szansę na budowanie wizerunku marek w sposób bardzo niestandardowy – komentuje Patrycja Wojczuk, Client Supervisor, dentsu X.

Zespół dentsu X pracuje już nad kolejną aktywacją, tym razem z okazji oficjalnej premiery limitowanych edycji Aberfeldy finiszowanych w beczkach po winach z serii Exceptional Casks.

Agencja współpracuje z Bacardi-Martini od 2019 roku i ma już na swoim koncie szereg realizacji, wśród nich galę 160-lecia Martini, która miała miejsce w sierpniu br.

Źródło: dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764