logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Dentsu z globalnym „Social Impact Report 2020”

  PR 23.07.2021, przeczytano 343 razy
ilustracja

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ONZ. W publikacji wyróżniono trzy polskie działania: stronę www stworzoną dla jednego z klientów, flagowy program wolontariacki „The Code” oraz pomoc najbardziej potrzebującym ośrodkom poprzez drukowanie i wysyłanie przyłbic ochronnych w pierwszych miesiącach pandemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-z-globalnym-_social-impact-report-2020_,392375,artykul.html

- Co roku czekam z niecierpliwością na nasz globalny „Social Impact Report”. Po pierwsze ze względu na fakt, że idzie nam coraz lepiej w kontekście celów – część z nich udało się nam przekroczyć, a niektóre liczby są naprawdę imponujące, jak choćby redukcja śladu węglowego na 1 pracownika do 85%, zmniejszenie liczby podróży służbowych czy inwestycje w zieloną energię. Wartością dodaną Raportu są również business case'y, które pokazują jak przekładamy naszą strategię na konkretne działania w rożnych krajach. W tym roku w globalnym raporcie znajdziemy trzy przykłady z Polski, co jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem. Można przeczytać o lekkiej stronie www, którą wykonaliśmy dla linii eko kosmetyków weDO, o naszym flagowym programie wolontariackim „The Code”, w ramach którego edukujemy i inspirujemy młodych ludzi w obszarze szeroko rozumianego digitalu oraz o drukowaniu i wysyłaniu przyłbic ochronnych w pierwszych miesiącach pandemii COVID-19. Dodatkowo czytelność i szata graficzna sprawiają, że dokument jest naprawdę przyjazny – szczerze polecam lekturę naszym pracownikom, klientom i wszystkim zainteresowanym. Dziękuję przy okazji pracownikom oddziału polskiego, biorącym udział w przeróżnych działaniach społecznych oraz grupie, która pomaga w corocznym raportowaniu. Zgodnie z naszą wizją, jako światowy lider komunikacji cyfrowej, mamy ogromny wpływ na to jak ludzie myślą, co czują, jak postępują; my nie jesteśmy tylko widzami, razem kształtujemy rzeczywistość wokół nas, czego ten Raport jest dowodem. - Jadwiga Jadziewicz, Social Impact Manager w dentsu Polska

Raport pokazuje, że pomimo globalnych, pandemicznych przeciwności losu, dentsu kontynuowało integrowanie strategii "Social Impact" z działaniami biznesowymi odpowiadając tym samym na rosnące zainteresowanie klientów zrównoważonym rozwojem. Jednocześnie zaangażowanie pracowników na całym świecie m.in. w wolontariat kompetencji, przyczyniło się do przyspieszenia realizacji celów społecznych.

- W dentsu dostrzegamy ogromne możliwości, ale również odpowiedzialność jaką mamy w zakresie uwrażliwienia i wpływania na ludzkie oraz społeczne zachowania. Przy współpracy z naszymi klientami możemy wspólnie inspirować ludzi na całym świecie do nowego sposobu życia. - Anna Lungley, Chief Sustainability Officer w dentsu international

Dentsu uzyskało bardzo dobre roczne wyniki zarówno w zakresie celów środowiskowych i społecznych m.in. jako pierwsza firma w branży uzyskało akredytację RE100 za pozyskiwanie 100% energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Te wyniki zostały odzwierciedlone w ocenie CDP (Carbon Disclosure Project) - w 2020 roku dentsu international, drugi rok z rzędu uzyskało ocenę A-, najwyższą w swoim sektorze.

Najciekawsze dane z Raportu:

  • Zmniejszenie śladu węglowego o 85% na 1 pracownika.
  • Przejście na 100% źródła energii odnawialnej (tam, gdzie pozwalają na to rynki).
  • Wspieranie młodych i kobiet poprzez przeniesienie globalnych programów edukacyjnych do Internetu i dotarcie do prawie 30 000 młodych ludzi i 105 przedsiębiorców na świecie.
  • Dotarcie do 3,7 miliarda ludzi poprzez kampanie realizowane z klientami, związane z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
  • Włączenie strategii “Social Impact” do modelu biznesowego, w tym również do procesu oceny kadry kierowniczej.

- Raport przedstawia nie tylko dobre wyniki, ale jeszcze większą ambicję do zrównoważonej transformacji, dając tym samym dobry przykład całemu naszemu sektorowi i innym firmom. Nasza strategia “Social Impact” ma do odegrania potężną rolę, nie tylko w tworzeniu znaczących zmian w otaczającym nas świecie, ale także w byciu partnerem i doradcą w usługach, które dostarczamy naszym klientom; będąc jednocześnie atrakcyjnym pracodawcą, który przyciąga i rozwija najlepszych ludzi w naszej branży. - Wendy Clark, Global CEO w dentsu international

W strategii na kolejne lata dentsu wraz z klientami i partnerami będzie skupiać się na bardzo ważnym “śladzie” branży reklamowej - na kształtowaniu postaw, wartości i zachowań konsumenckich. Firma chce pomóc ludziom na całym świecie w dokonywaniu lepszych, bardziej zrównoważonych wyborów i uczynić to tematem kampanii oraz usług tworzonych wraz z klientami.

Dentsu International w ramach strategii Net Zero ogłosiło niedawno ambitny cel całkowitej redukcji emisji gazów cieplarnianych m.in. poprzez ograniczenie lotów o 65% do 2030 roku. Ponadto, dentsu zobowiązało się do ilościowego określenia emisji gazów cieplarnianych wszystkich mediów wykorzystywanych w komunikacji obsługiwanych marek – do 2030 roku chce zredukować emisje z tym związane o 46%.

  • Pełny raport można pobrać TUTAJ.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764