logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Dentsu z globalnym „Social Impact Report 2020”

  PR 23.07.2021, przeczytano 353 razy
ilustracja

Dentsu opublikowało najnowszy “Social Impact Report 2020” prezentujący dokonania firmy w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dentsu przyspieszyło realizację zakładanych celów społecznych i środowiskowych, w tym również celów zrównoważonego rozwoju określonych przez ONZ. W publikacji wyróżniono trzy polskie działania: stronę www stworzoną dla jednego z klientów, flagowy program wolontariacki „The Code” oraz pomoc najbardziej potrzebującym ośrodkom poprzez drukowanie i wysyłanie przyłbic ochronnych w pierwszych miesiącach pandemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-z-globalnym-_social-impact-report-2020_,392375,artykul.html

- Co roku czekam z niecierpliwością na nasz globalny „Social Impact Report”. Po pierwsze ze względu na fakt, że idzie nam coraz lepiej w kontekście celów – część z nich udało się nam przekroczyć, a niektóre liczby są naprawdę imponujące, jak choćby redukcja śladu węglowego na 1 pracownika do 85%, zmniejszenie liczby podróży służbowych czy inwestycje w zieloną energię. Wartością dodaną Raportu są również business case'y, które pokazują jak przekładamy naszą strategię na konkretne działania w rożnych krajach. W tym roku w globalnym raporcie znajdziemy trzy przykłady z Polski, co jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem. Można przeczytać o lekkiej stronie www, którą wykonaliśmy dla linii eko kosmetyków weDO, o naszym flagowym programie wolontariackim „The Code”, w ramach którego edukujemy i inspirujemy młodych ludzi w obszarze szeroko rozumianego digitalu oraz o drukowaniu i wysyłaniu przyłbic ochronnych w pierwszych miesiącach pandemii COVID-19. Dodatkowo czytelność i szata graficzna sprawiają, że dokument jest naprawdę przyjazny – szczerze polecam lekturę naszym pracownikom, klientom i wszystkim zainteresowanym. Dziękuję przy okazji pracownikom oddziału polskiego, biorącym udział w przeróżnych działaniach społecznych oraz grupie, która pomaga w corocznym raportowaniu. Zgodnie z naszą wizją, jako światowy lider komunikacji cyfrowej, mamy ogromny wpływ na to jak ludzie myślą, co czują, jak postępują; my nie jesteśmy tylko widzami, razem kształtujemy rzeczywistość wokół nas, czego ten Raport jest dowodem. - Jadwiga Jadziewicz, Social Impact Manager w dentsu Polska

Raport pokazuje, że pomimo globalnych, pandemicznych przeciwności losu, dentsu kontynuowało integrowanie strategii "Social Impact" z działaniami biznesowymi odpowiadając tym samym na rosnące zainteresowanie klientów zrównoważonym rozwojem. Jednocześnie zaangażowanie pracowników na całym świecie m.in. w wolontariat kompetencji, przyczyniło się do przyspieszenia realizacji celów społecznych.

- W dentsu dostrzegamy ogromne możliwości, ale również odpowiedzialność jaką mamy w zakresie uwrażliwienia i wpływania na ludzkie oraz społeczne zachowania. Przy współpracy z naszymi klientami możemy wspólnie inspirować ludzi na całym świecie do nowego sposobu życia. - Anna Lungley, Chief Sustainability Officer w dentsu international

Dentsu uzyskało bardzo dobre roczne wyniki zarówno w zakresie celów środowiskowych i społecznych m.in. jako pierwsza firma w branży uzyskało akredytację RE100 za pozyskiwanie 100% energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Te wyniki zostały odzwierciedlone w ocenie CDP (Carbon Disclosure Project) - w 2020 roku dentsu international, drugi rok z rzędu uzyskało ocenę A-, najwyższą w swoim sektorze.

Najciekawsze dane z Raportu:

  • Zmniejszenie śladu węglowego o 85% na 1 pracownika.
  • Przejście na 100% źródła energii odnawialnej (tam, gdzie pozwalają na to rynki).
  • Wspieranie młodych i kobiet poprzez przeniesienie globalnych programów edukacyjnych do Internetu i dotarcie do prawie 30 000 młodych ludzi i 105 przedsiębiorców na świecie.
  • Dotarcie do 3,7 miliarda ludzi poprzez kampanie realizowane z klientami, związane z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
  • Włączenie strategii “Social Impact” do modelu biznesowego, w tym również do procesu oceny kadry kierowniczej.

- Raport przedstawia nie tylko dobre wyniki, ale jeszcze większą ambicję do zrównoważonej transformacji, dając tym samym dobry przykład całemu naszemu sektorowi i innym firmom. Nasza strategia “Social Impact” ma do odegrania potężną rolę, nie tylko w tworzeniu znaczących zmian w otaczającym nas świecie, ale także w byciu partnerem i doradcą w usługach, które dostarczamy naszym klientom; będąc jednocześnie atrakcyjnym pracodawcą, który przyciąga i rozwija najlepszych ludzi w naszej branży. - Wendy Clark, Global CEO w dentsu international

W strategii na kolejne lata dentsu wraz z klientami i partnerami będzie skupiać się na bardzo ważnym “śladzie” branży reklamowej - na kształtowaniu postaw, wartości i zachowań konsumenckich. Firma chce pomóc ludziom na całym świecie w dokonywaniu lepszych, bardziej zrównoważonych wyborów i uczynić to tematem kampanii oraz usług tworzonych wraz z klientami.

Dentsu International w ramach strategii Net Zero ogłosiło niedawno ambitny cel całkowitej redukcji emisji gazów cieplarnianych m.in. poprzez ograniczenie lotów o 65% do 2030 roku. Ponadto, dentsu zobowiązało się do ilościowego określenia emisji gazów cieplarnianych wszystkich mediów wykorzystywanych w komunikacji obsługiwanych marek – do 2030 roku chce zredukować emisje z tym związane o 46%.

  • Pełny raport można pobrać TUTAJ.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
Nikon Z6III i chmura Nikon Imaging Cloud
Nikon poszerza swoją ofertę aparatów bezlusterkowych klasy średniej z serii Z o pełnoklatkowy model Z6III. Mały, ale wytrzymały model Z6III, zbudowany na wzór modeli Z 8 i Z9, to poręczny i funkcjonalny aparat fotograficzny, który oferuje wyjątkowo szczegółowe zdjęcia i nagrywanie wideo w rozdzielczości 6K/60P (RAW). Dzisiaj marka również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764