logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Dentsu z trzecią falą badania zachowań Polaków w czasie kryzysu

  PR 15.10.2020, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

Grupa dentsu przeprowadziła trzecią falę badania "Polacy w pandemii". Poprzednie odbyły się w marcu i maju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-z-trzecia-fala-badania-zachowan-polakow-w-czasie-kryzysu,388806,artykul.html

Grupa dentsu już po raz trzeci bada Polaków podczas pandemii. W cyklicznym badaniu "Polacy w pandemii" firma sprawdza zachowania, emocje oraz sytuację zawodową i finansową w kraju. Analizie poddano także zjawiska takie jak koronasceptycyzm czy obawa przed udziałem w życiu społecznym (powrót dzieci do szkoły, tradycyjny handel, uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych itd.).

Okazuje się, że Polacy bardziej niż pandemii obawiają się obecnej sytuacji finansów publicznych czy zmian klimatycznych.

Inne wybrane obserwacje:

  • dla 44% badanych codzienną trudnością/wyzwaniem jest obowiązek zasłaniania nosa i ust;
  • 41% nie widzi żadnych barier w przypadku zakupów online;    
  • 17% ankietowanych oczekuje wprowadzenia zmian w ofercie produktowej marek;
  • 21% deklaruje mniejsze zainteresowanie lokalnymi i polskimi produktami - ze względu na niepewność sytuacji zwracają uwagę na ceny towarów.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

Dodatkowe informacje:

Badanie "Polacy w pandemii" zostało przeprowadzone z myślą o klientach grupy dentsu. Patronat nad badaniem objęła rozgłośnia RMF FM. Projekt jest wspierany komunikacyjnie przez agencję prasową Newseria.
Ankieta została przeprowadzona na panelu internetowym (CAWI) na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej; Grupa celowa: mężczyźni i kobiety w wieku 18-59 lat; Realizacja badania:1 fala - 30-31.03.20202 fala - 27-29.05.20203 fala - 11-15.09.2020; Próba badawcza:1 fala N=1000 2 fala N=503 3 fala N=1000

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni otwarte plotera bigująco-tnącego z podajnikiem Iecho PK w Akonda
Akonda zaprasza na dni otwarte plotera tnąco-bigującego z automatycznym załadunkiem iEcho PK. Po raz pierwszy dni otwarte odbędą się w formie mieszanej – on-line w czwartek 4.03, w dwóch sesjach o 10.00 i 15.00 oraz tradycyjnie w piątek 5.03 w siedzibie firmy w Piasecznie.
Mural Banksy’ego w Warszawie
Tuż przy Placu Politechniki powstał olbrzymi mural, który nawiązuje do prac jednego z najbardziej fascynujących artystów naszych czasów. Dziewczynka z balonikiem jest zaproszeniem na warszawską wystawę The Art of Banksy. Without Limits, którą można obejrzeć w Centrum Praskim Koneser.
W poniedziałek 1 marca ruszyła kampania wizerunkowa organizowana przez Związek Banków Polskich pod hasłem „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, kiedy z nich korzystasz”.
Nebulizacja - nowa kampania marki Zyxel
Zyxel wystartował z kampanią Nebulizacja promującą Nebula Cloud Networking – rozwiązanie umożliwiające zdalną kontrolę i zarządzanie kompatybilnymi punktami dostępowymi, switchami i innymi urządzeniami z oferty firmy. Kampania promuje elastyczność i wygodę dla administratorów w zarządzaniu siecią bez względu na miejsce i czas.  
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764