logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Dentsu z trzecią falą badania zachowań Polaków w czasie kryzysu

  PR 15.10.2020, przeczytano 444 razy
ilustracjastrzałka

Grupa dentsu przeprowadziła trzecią falę badania "Polacy w pandemii". Poprzednie odbyły się w marcu i maju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-z-trzecia-fala-badania-zachowan-polakow-w-czasie-kryzysu,388806,artykul.html

Grupa dentsu już po raz trzeci bada Polaków podczas pandemii. W cyklicznym badaniu "Polacy w pandemii" firma sprawdza zachowania, emocje oraz sytuację zawodową i finansową w kraju. Analizie poddano także zjawiska takie jak koronasceptycyzm czy obawa przed udziałem w życiu społecznym (powrót dzieci do szkoły, tradycyjny handel, uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych itd.).

Okazuje się, że Polacy bardziej niż pandemii obawiają się obecnej sytuacji finansów publicznych czy zmian klimatycznych.

Inne wybrane obserwacje:

  • dla 44% badanych codzienną trudnością/wyzwaniem jest obowiązek zasłaniania nosa i ust;
  • 41% nie widzi żadnych barier w przypadku zakupów online;    
  • 17% ankietowanych oczekuje wprowadzenia zmian w ofercie produktowej marek;
  • 21% deklaruje mniejsze zainteresowanie lokalnymi i polskimi produktami - ze względu na niepewność sytuacji zwracają uwagę na ceny towarów.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

Dodatkowe informacje:

Badanie "Polacy w pandemii" zostało przeprowadzone z myślą o klientach grupy dentsu. Patronat nad badaniem objęła rozgłośnia RMF FM. Projekt jest wspierany komunikacyjnie przez agencję prasową Newseria.
Ankieta została przeprowadzona na panelu internetowym (CAWI) na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej; Grupa celowa: mężczyźni i kobiety w wieku 18-59 lat; Realizacja badania:1 fala - 30-31.03.20202 fala - 27-29.05.20203 fala - 11-15.09.2020; Próba badawcza:1 fala N=1000 2 fala N=503 3 fala N=1000

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Outdoor od Ultima Displays
Jak cała branża Ultima Displays cieszy się, że restrykcje są luzowane i w tym roku będziemy mogli cieszyć się imprezami plenerowymi. Dlatego ten dostawca i producent systemów reklamowych upewnił się, że jego magazyn będzie gotowy na powrót outdoorowych eventów.
Uber wystartował z nową kampanią
Uber wystartował z nową kampanią – promującą aplikację do podróżowania – pod hasłem “Dokąd teraz?”.
Kolejni dostawcy zasilają grono wystawców Festiwaldruku.pl
ASTAT, Color Laboratory, INTREX, Labelland oraz SOFTGRAF – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. A jest na co czekać – reSTART rynku stał się faktem – jest już w pełni zielone światło,...
Uwaga, Targi Reklamy na horyzoncie. To już pewne: wyjątkowe wydarzenie branży reklamy i druku RemaExtra odbędzie się w dniach 15-17.09.2021 w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.
Kampania „W kobiecym interesie”
Pod tym hasłem wystartowała 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, która od 120 lat troszczy się o zdrowie kobiet, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc – mąż,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764