logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Depositphotos - raport trendów wizualnych 2021

  PR 29.12.2020, przeczytano 435 razy
ilustracja

Depositphotos, platforma z biblioteką liczącą ponad 190 milionów plików, właśnie ogłasza swój coroczny raport trendów wizualnych. Projekt „Trendy wizualne 2021: Życie w nowej rzeczywistości” bada, w jaki sposób zmieniła się komunikacja wizualna w ciągu ostatniego roku, i podpowiada, jakimi ścieżkami w 2021 r. powinny poruszać się marki oraz twórcy treści pracujący z materiałami wizualnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/depositphotos---raport-trendow-wizualnych-2021,389718,artykul.html

Symbole optymizmu, nasza fizyczna i cyfrowa równowaga, inspiracja naturą i kolory ziemi to tylko niektóre z motywów, które ważne będą w komunikacji wizualnej w 2021 r. „Snackable video” - materiały, które trwają zaledwie po kilka sekund, są coraz bardziej popularne w internecie - autentyczne historie i odpowiedni format potrafią zaangażować użytkowników. Inne obszary do zbadania, pozostawiające przestrzeń na eksperymenty, to nowe, interaktywne formy treści, wrażenia multisensoryczne i grywalizacja w projektowaniu.

Nasz świat bardzo się zmienił w ciągu ostatniego roku, a odkrywanie, dokąd zmierza komunikacja wizualna w najbliższej przyszłości, jeszcze nigdy nie było tak ekscytujące. Raport z trendami na 2021 r. jest pełen ciekawych spostrzeżeń marek i twórców treści, których celem jest uczynienie nowej rzeczywistości, w której przyszło nam żyć, bardziej emocjonującej niż stawiającej wyzwania. Aby uzyskać więcej wskazówek i porad, które mogą pomóc ci w realizacji projektów w nadchodzącym roku, podjęliśmy współpracę z wielokrotnie nagradzanymi, międzynarodowymi agencjami kreatywnymi i ekspertami branżowymi” - mówi Maria Sibirtseva, Creative Project Manager w Depositphotos.

Agencje kreatywne, które przyczyniły się do powstania raportu Depositphotos: Droga5 London, Design Bridge, Active Theory, Your Majesty, Dentsu ACHTUNG !, Publicis, Leo Burnett Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine, [isdgroup], Locomotive i eksperci z Google.

Z raportu „Trendy wizualne 2021” można dowiedzieć się więcej na temat wydarzeń online, rzeczywistości rozszerzonej i sztucznej inteligencji, a także na temat tego, jak zmieniają się doświadczenia użytkowników i jakie tematy będą kształtować dzisiejszą estetykę.

Źródło: Depositphotos

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie
Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764