logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Depositphotos - raport trendów wizualnych 2021

  PR 29.12.2020, przeczytano 922 razy
ilustracja

Depositphotos, platforma z biblioteką liczącą ponad 190 milionów plików, właśnie ogłasza swój coroczny raport trendów wizualnych. Projekt „Trendy wizualne 2021: Życie w nowej rzeczywistości” bada, w jaki sposób zmieniła się komunikacja wizualna w ciągu ostatniego roku, i podpowiada, jakimi ścieżkami w 2021 r. powinny poruszać się marki oraz twórcy treści pracujący z materiałami wizualnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/depositphotos---raport-trendow-wizualnych-2021,389718,artykul.html

Symbole optymizmu, nasza fizyczna i cyfrowa równowaga, inspiracja naturą i kolory ziemi to tylko niektóre z motywów, które ważne będą w komunikacji wizualnej w 2021 r. „Snackable video” - materiały, które trwają zaledwie po kilka sekund, są coraz bardziej popularne w internecie - autentyczne historie i odpowiedni format potrafią zaangażować użytkowników. Inne obszary do zbadania, pozostawiające przestrzeń na eksperymenty, to nowe, interaktywne formy treści, wrażenia multisensoryczne i grywalizacja w projektowaniu.

Nasz świat bardzo się zmienił w ciągu ostatniego roku, a odkrywanie, dokąd zmierza komunikacja wizualna w najbliższej przyszłości, jeszcze nigdy nie było tak ekscytujące. Raport z trendami na 2021 r. jest pełen ciekawych spostrzeżeń marek i twórców treści, których celem jest uczynienie nowej rzeczywistości, w której przyszło nam żyć, bardziej emocjonującej niż stawiającej wyzwania. Aby uzyskać więcej wskazówek i porad, które mogą pomóc ci w realizacji projektów w nadchodzącym roku, podjęliśmy współpracę z wielokrotnie nagradzanymi, międzynarodowymi agencjami kreatywnymi i ekspertami branżowymi” - mówi Maria Sibirtseva, Creative Project Manager w Depositphotos.

Agencje kreatywne, które przyczyniły się do powstania raportu Depositphotos: Droga5 London, Design Bridge, Active Theory, Your Majesty, Dentsu ACHTUNG !, Publicis, Leo Burnett Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine, [isdgroup], Locomotive i eksperci z Google.

Z raportu „Trendy wizualne 2021” można dowiedzieć się więcej na temat wydarzeń online, rzeczywistości rozszerzonej i sztucznej inteligencji, a także na temat tego, jak zmieniają się doświadczenia użytkowników i jakie tematy będą kształtować dzisiejszą estetykę.

Źródło: Depositphotos

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764