logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Depozytdlanatury: Żywiec Zdrój z kampanią na temat systemu depozytowego

  PR 17.11.2020, przeczytano 1035 razy
ilustracja

Żywiec Zdrój i Michał Piróg rozpoczęli wspólną kampanię poświęconą edukacji na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. To rozwiązanie, które pozwala skutecznie zwiększyć poziom odzysku i recyklingu opakowań po napojach nawet do 90%. W działania komunikacyjne włączyli się kluczowi twórcy internetowi z zakresu ekologii, a także eksperci z zakresu zrównoważonego rozwoju Żywiec Zdrój. Kampania, prowadzona w listopadzie na kanałach społecznościowych liderów opinii i kanałach własnych marki, została także wsparta działaniami z zakresu media relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/depozytdlanatury%3A-zywiec-zdroj-z-kampania-na-temat-systemu-depozytowego,389209,artykul.html

Nowa kampania Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem #depozytdlanatury ma przybliżyć konsumentom założenia systemu depozytowego oraz uświadomić, jak ważną rolę w tym procesie odgrywa każdy z nas. Osią kampanii #depozytdlanatury jest video przygotowane we współpracy z Michałem Pirógiem – ambasadorem akcji, popularnym aktywistą w dziedzinie ekologii. Materiał w prosty i obrazowy sposób przybliża konsumentom czym jest system depozytowy i dlaczego rozwiązanie to powinno zostać wprowadzone w naszym kraju. Oprócz Michała Piróga, w kampanii wzięli również popularni ekoaktywiści, którzy na swoich kanałach włączyli się w edukację odbiorców na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce.

Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych filarów strategii Żywiec Zdrój. Marka od lat podejmuje wysiłki, by zminimalizować swój wpływ na środowisko naturalne, m.in. konsekwentnie dążąc do zamykania obiegu plastikowych opakowań, co minimalizuje również tzw. ślad węglowy. Systematycznie wprowadza na rynek opakowania w wykonane w 100% z plastiku z recyklingu oraz edukuje społeczeństwo na temat właściwej segregacji odpadów i ich recyklingu. Już w tym roku jako pierwsza firma w Polsce zapewni zbiórkę i recykling równowartości 100% plastiku wprowadzonego na rynek. Żywiec Zdrój aktywnie działa również na rzecz wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce, współpracując w tym temacie z zewnętrznymi ekspertami, przedstawicielami branży napojowej oraz handlu, a także organizacjami branżowymi i pozarządowymi .

Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie - informacje o systemie depozytowym można znaleźć na dedykowanym landing page https://www.postronienatury.pl/ oraz kanale YouTube marki. Działania prowadzone są także w mediach społecznościowych Żywiec Zdrój. Aktywacja digitalowa jest wspierana dodatkowo komunikacją z mediami. Za kampanię w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – za koncepcję kreatywną, realizację video, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Dedykowaną stronę www przygotowała VML&R, zakup mediów i działania w Internecie koordynuje natomiast dom mediowy Mediacom.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764