logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Desa Unicum i Screen Network łączą siły w wyjątkowym projekcie

  PR 25.07.2023, przeczytano 709 razy
ilustracja

Do 5 sierpnia w warszawskim domu aukcyjnym DESA Unicum można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Victor Vasarely. Nieskończona geometria”. Jest to wyjątkowe wydarzenie na polskim rynku sztuki – pierwsza w historii monograficzna wystawa dzieł tego artysty i okazja do tego, aby na żywo zobaczyć hipnotyzujące dzieła, które stały się symbolem lat 70. O wystawie informuje outdoorowa kampania, która jest efektem współpracy DESA Unicum ze Screen Network, liderem rynku cyfrowej reklamy w przestrzeni miejskiej-. Za kreację kampanii odpowiada Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/desa-unicum-i-screen-network-lacza-sily-w-wyjatkowym-projekcie,400898,artykul.html

DESA Unicum to nie tylko dom aukcyjny, ale też prywatna instytucja kultury, poszerzająca ofertę kulturalną Warszawy. Dzięki wystawom przedaukcyjnym oraz licznym inicjatywom towarzyszącym ekspozycji sztuki, jak oprowadzania, wydawnictwa, spotkania, panele dyskusyjne czy projekty specjalne, miejsce to na stałe wpisuje się w kulturalny krajobraz Warszawy. DESA Unicum w ramach tych działań spełnia również funkcję edukacyjną, zwłaszcza w zakresie obowiązujących trendów na rynku sztuki, jak i w sztuce awangardowej oraz współczesnej.

Teraz, dzięki współpracy ze Screen Network, działania te mają możliwość wpisania się także w tkankę miejską stolicy. Spot zapowiadający wystawę Vasareley’go będzie można zobaczyć w dniach 24 – 30 lipca w aż 26 lokalizacjach, w Warszawie – m.in. na Hotelu Marriott, w przejściach podziemnych Dworca Centralnego czy na rogu ulicy Kruczej i Alej Jerozolimskich. Łącznie, w Warszawie będzie wyświetlany na 39 ekranach docierających codziennie do setek tysięcy mieszkańców miasta.

- Wystawa „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” jest bez wątpienia wyjątkowym wydarzeniem, zorganizowanym na światowym poziomie. Po raz pierwszy w historii prace tego legendarnego artysty są prezentowane na monograficznej wystawie w Polsce, w dodatku połączonej ze sprzedażą w ramach private sale. Jestem bardzo dumna, że to właśnie w przestrzeniach DESA Unicum pokazany został zbiór dzieł, które są ikonicznym dorobkiem artysty powszechnie nazywanego ojcem op-artu. Victor Vasarely swoimi dokonaniami wyprzedził epokę, odkrywając fascynujące związki między sztuką a nauką. Jego iluzjonistyczne prace pokochały ikony muzyki i mody takie jak Dawid Bowie czy Yves Saint Laurent – mówi Agata Szkup, prezes zarządu DESA Unicum i dodaje: Chcemy, aby DESA Unicum była instytucją otwartą dla wszystkich wielbicieli sztuki, dlatego planując działania wokół tego wyjątkowego wydarzenia od razu pomyśleliśmy o firmie Screen Network, która jest liderem w swojej kategorii. Liczymy, że dzięki tej współpracy informacja o niesamowitym dorobku Victora Vasarely’ego dotrze i zainteresuje szerokie grono warszawiaków.

ilustracjastrzałka

- Sztuka i nowoczesne ekrany cyfrowe świetnie się uzupełniają. Digital Out Of Home to innowacyjne medium, które daje artystom i galeriom nowe możliwości dotarcia do szerokiej publiczności, a także pozwala na oddanie najdrobniejszych szczegółów prezentowanych dzieł i zapewnienie wrażeń wizualnych na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że nasza wspólna kampania przyczyni się do zwiększenia zainteresowania tą wyjątkową wystawą – mówi Maciej Paciorek, Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu firmy Screen Network.

Za kreację kampanii, produkcję oraz pozyskanie Screen Network do współpracy odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.

- Cieszymy się, że kampania DESA Unicum po raz pierwszy pojawia się w przestrzeni publicznej Warszawy i to w strategicznych lokalizacjach. To nowa forma przybliżenia mieszkańcom miasta sztuki oraz działalności DESA Unicum. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie szerokiej publiczności – mówi Krzysztof Zahorski, Chief Art Officer w Communication Unlimited.

Przekrój fascynującej twórczości Vasarely’ego można oglądać do 5 sierpnia na wystawie „Victor Vasarely. Nieskończona geometria” w DESA Unicum przy ul. Pięknej 1a w Warszawie.

ilustracjastrzałka

Pełna lista lokalizacji nośników Screen Network:

al. Jerozolimskie 65/79 / Jana Pawła II

al. Jerozolimskie 65/79 / Chałubińskiego

ul. Jagiellońska / Kotsisa - kierunek Białołęka

ul. Jagiellońska / Kotsisa - kierunek Centrum

ul. Praska 12 / Rondo Żaba

ul. Puławska 42 / - kierunek Centrum Wa-wa (Piaseczno)

ul. Puławska 482 - kierunek Centrum

ul. Puławska 485 / Bogatki

ul. Wolska 191 - kierunek Centrum

ul. Wolska 191 - kierunek S8

al. 3 Maja / Wisłostrada

al. Jerozolimskie 11 / Krucza

al. Krakowska / Hynka - kierunek Centrum

al. Krakowska / Hynka - kierunek Okęcie

al. Wilanowska 317 / Rolna - kierunek Okęcie

al. Wilanowska 317 / Rolna - kierunek Wilanów

ul. Czerniakowska / Bartycka - kierunek Centrum

ul. Czerniakowska / Bartycka - kierunek Wilanów

ul. Fieldorfa 41

ul. Powsińska 8

ul. Puławska 425

ul. Puławska 482 - kierunek Piaseczno

ul. Racławicka 94 / Wołoska / Rondo Schumana

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764