logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deser Paula Dr. Oetkera z naklejkami 3D

  PR 03.02.2012, przeczytano 3950 razy
ilustracjastrzałka

W lutym i marcu do popularnych wśród dzieci deserów Paula Dr. Oetkera dołączone będą magiczne naklejki 3D. Nowa kolekcja naklejek przedstawia znane dzieciom postaci ludzi i zwierząt ze Zwariowanej Farmy Krówki Pauli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deser-paula-dr.-oetkera-z-naklejkami-3d,14541,artykul.html

Nowa edycja Deseru Paula Dr. Oetkera zawiera kolekcję 16-tu magicznych naklejek 3D ze zmieniającymi się obrazkami. Dzieci znajdą w niej krówkę Paulę i jej przyjaciół z różnymi zabawnymi powiedzonkami. Każda naklejka to zmieniające się obrazki, które tworzą efekt animacji w 3D.

Paula Dr. Oetkera została przygotowana specjalnie z myślą o dzieciach. Ulubione smaki – wanilii, czekolady i orzechów laskowych – ułożone są w unikalne łaty. Ponadto deser charakteryzuje się wysoką zawartością mleka (83%), niezbędnego do prawidłowego rozwoju każdego dziecka. Paula Dr. Oetkera stanowi zdrowszą alternatywę dla tradycyjnych słodyczy, cukierków czy batonów, dlatego cieszy się coraz większą popularnością w Europie, zarówno wśród najmłodszych, jak i ich mam.

Do sukcesu Deseru Paula przyczyniła się zabawna krówka w przeciwsłonecznych okularach i rapująca paczka przyjaciół mieszkająca na Zwariowanej Farmie. Dzieci znają wszystkich bohaterów z reklam telewizyjnych oraz ze strony www.paula-paula.pl. Młodzi internauci mogą zagrać w sieci w różne gry logiczne i zręcznościowe albo śpiewać karaoke z Paulą. Znajdą tam również kolorowanki, plany lekcji i e-kartki do wysłania.

Spot reklamowy towarzyszący sprzedaży tej edycji Deseru Paula zostanie wyemitowany w 54 stacjach telewizyjnych, w tym m.in. w TVN, Polsacie, Discovery, Animal Planet oraz w kanałach tematycznych i dziecięcych. Za kreację filmu w dwóch wersjach, o długości 15 i 30 sekund, jest odpowiedzialna firma BBDO Duesseldorf, natomiast za zakup mediów – Media Direction. Kampania potrwa dwa miesiące, od lutego do marca.

Źródło: Dr. Oetker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764