W lutym i marcu do popularnych wśród dzieci deserów Paula Dr. Oetkera dołączone będą magiczne naklejki 3D. Nowa kolekcja naklejek przedstawia znane dzieciom postaci ludzi i zwierząt ze Zwariowanej Farmy Krówki Pauli.
Nowa edycja Deseru Paula Dr. Oetkera zawiera kolekcję 16-tu magicznych naklejek 3D ze zmieniającymi się obrazkami. Dzieci znajdą w niej krówkę Paulę i jej przyjaciół z różnymi zabawnymi powiedzonkami. Każda naklejka to zmieniające się obrazki, które tworzą efekt animacji w 3D.
Paula Dr. Oetkera została przygotowana specjalnie z myślą o dzieciach. Ulubione smaki – wanilii, czekolady i orzechów laskowych – ułożone są w unikalne łaty. Ponadto deser charakteryzuje się wysoką zawartością mleka (83%), niezbędnego do prawidłowego rozwoju każdego dziecka. Paula Dr. Oetkera stanowi zdrowszą alternatywę dla tradycyjnych słodyczy, cukierków czy batonów, dlatego cieszy się coraz większą popularnością w Europie, zarówno wśród najmłodszych, jak i ich mam.
Do sukcesu Deseru Paula przyczyniła się zabawna krówka w przeciwsłonecznych okularach i rapująca paczka przyjaciół mieszkająca na Zwariowanej Farmie. Dzieci znają wszystkich bohaterów z reklam telewizyjnych oraz ze strony www.paula-paula.pl. Młodzi internauci mogą zagrać w sieci w różne gry logiczne i zręcznościowe albo śpiewać karaoke z Paulą. Znajdą tam również kolorowanki, plany lekcji i e-kartki do wysłania.
Spot reklamowy towarzyszący sprzedaży tej edycji Deseru Paula zostanie wyemitowany w 54 stacjach telewizyjnych, w tym m.in. w TVN, Polsacie, Discovery, Animal Planet oraz w kanałach tematycznych i dziecięcych. Za kreację filmu w dwóch wersjach, o długości 15 i 30 sekund, jest odpowiedzialna firma BBDO Duesseldorf, natomiast za zakup mediów – Media Direction. Kampania potrwa dwa miesiące, od lutego do marca.
Źródło: Dr. Oetker