logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design Alive świętuje swój jubileusz na Warsaw Home

  PR 09.10.2019, przeczytano 1589 razy
ilustracjastrzałka

Twórcy portalu i magazynu „Design Alive” w tym roku świętują wyjątkowy jubileusz, którego zwieńczeniem była specjalna wystawa dotycząca 10 lat designu w Polsce zaprezentowana premierowo podczas targów Warsaw Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-alive-swietuje-swoj-jubileusz-na-warsaw-home,384269,artykul.html

Początki ich działalności sięgają czasów, kiedy biznes i design w Polsce były jeszcze dwoma nierozumiejącymi się światami. Mimo to, w ciągu 10 lat udało im się wykształcić nowy typ konsumenta ceniącego jakość, estetykę i oryginalność usług i produktów, a także powołać do życia szereg inicjatyw i działań konsultingowych. Twórcy „Design Alive”, w składzie Ewa Trzcionka, Wojciech Trzcionka i Iwona Gach, to  rodzinna firma, która przez dziesięć lat rozwijała się razem z polskim designem, wytyczając na łamach magazynu nowe ścieżki i wskazując kierunek polskiemu i światowemu wzornictwu. Od samego początku dla redaktorów kluczowe były autorskie materiały i wiedza: o tym, gdzie szukać inspiracji, jak zmieniają się trendy i tendencje w świecie. W 2009 roku powstał portal designalive.pl, a w pierwszy numer magazynu miał swoją premierę 2 lata później na Łódź Design Festival. Prężny rozwój wydawnictwa pozwolił, by kwartalny cykl wydawniczy uległ zmianie na rzecz dodatkowych numerów i wydań specjalnych.

ilustracjastrzałka

W 2007 roku Ewa Trzcionka zajmowała się PR-em Zamku w Cieszynie. Tam właśnie pojawił się pomysł na „Design Alive”: - Zaczęło się od tego, że nie miałam za co urządzić kawiarni, która do nowego centrum designu miała przyciągnąć lokalną społeczność. Cała dotacja 20 tys. zł na pierwszy własny biznes została przeznaczona na najlepszy włoski ekspres i młynek. Wiedziałam, że kawa przyciągnie cieszyniaków, a ja podstępem zaserwuję im dobre wzornictwo, które do tej pory kojarzyło się z artystami, drożyzną i dziwactwami. Tak wpadłam na pomysł „Design Alive - żywej galerii designu”. Producenci przekazali do kawiarni najlepsze projektowane i produkowane w Polsce meble, lampy, ceramikę i dywany, a ja w zamian obiecałam, że stanę na głowie, żeby dowiedziała się o nich cała Polska i świat – wspomina założycielka Design Alive.

ilustracjastrzałka

Z okazji pierwszej dekady działalności „Design Alive” przygotował specjalną wystawę świętując swoje urodziny i jednocześnie 10 lat designu w Polsce. Ekspozycję można było zobaczyć podczas tegorocznych targów Warsaw Home w dniach 3-6 października w podwarszawskim Nadarzynie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Design Alive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764