logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design Alive świętuje swój jubileusz na Warsaw Home

  PR 09.10.2019, przeczytano 1838 razy
ilustracjastrzałka

Twórcy portalu i magazynu „Design Alive” w tym roku świętują wyjątkowy jubileusz, którego zwieńczeniem była specjalna wystawa dotycząca 10 lat designu w Polsce zaprezentowana premierowo podczas targów Warsaw Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-alive-swietuje-swoj-jubileusz-na-warsaw-home,384269,artykul.html

Początki ich działalności sięgają czasów, kiedy biznes i design w Polsce były jeszcze dwoma nierozumiejącymi się światami. Mimo to, w ciągu 10 lat udało im się wykształcić nowy typ konsumenta ceniącego jakość, estetykę i oryginalność usług i produktów, a także powołać do życia szereg inicjatyw i działań konsultingowych. Twórcy „Design Alive”, w składzie Ewa Trzcionka, Wojciech Trzcionka i Iwona Gach, to  rodzinna firma, która przez dziesięć lat rozwijała się razem z polskim designem, wytyczając na łamach magazynu nowe ścieżki i wskazując kierunek polskiemu i światowemu wzornictwu. Od samego początku dla redaktorów kluczowe były autorskie materiały i wiedza: o tym, gdzie szukać inspiracji, jak zmieniają się trendy i tendencje w świecie. W 2009 roku powstał portal designalive.pl, a w pierwszy numer magazynu miał swoją premierę 2 lata później na Łódź Design Festival. Prężny rozwój wydawnictwa pozwolił, by kwartalny cykl wydawniczy uległ zmianie na rzecz dodatkowych numerów i wydań specjalnych.

ilustracjastrzałka

W 2007 roku Ewa Trzcionka zajmowała się PR-em Zamku w Cieszynie. Tam właśnie pojawił się pomysł na „Design Alive”: - Zaczęło się od tego, że nie miałam za co urządzić kawiarni, która do nowego centrum designu miała przyciągnąć lokalną społeczność. Cała dotacja 20 tys. zł na pierwszy własny biznes została przeznaczona na najlepszy włoski ekspres i młynek. Wiedziałam, że kawa przyciągnie cieszyniaków, a ja podstępem zaserwuję im dobre wzornictwo, które do tej pory kojarzyło się z artystami, drożyzną i dziwactwami. Tak wpadłam na pomysł „Design Alive - żywej galerii designu”. Producenci przekazali do kawiarni najlepsze projektowane i produkowane w Polsce meble, lampy, ceramikę i dywany, a ja w zamian obiecałam, że stanę na głowie, żeby dowiedziała się o nich cała Polska i świat – wspomina założycielka Design Alive.

ilustracjastrzałka

Z okazji pierwszej dekady działalności „Design Alive” przygotował specjalną wystawę świętując swoje urodziny i jednocześnie 10 lat designu w Polsce. Ekspozycję można było zobaczyć podczas tegorocznych targów Warsaw Home w dniach 3-6 października w podwarszawskim Nadarzynie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Design Alive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764