logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design Alive świętuje swój jubileusz na Warsaw Home

  PR 09.10.2019, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka

Twórcy portalu i magazynu „Design Alive” w tym roku świętują wyjątkowy jubileusz, którego zwieńczeniem była specjalna wystawa dotycząca 10 lat designu w Polsce zaprezentowana premierowo podczas targów Warsaw Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-alive-swietuje-swoj-jubileusz-na-warsaw-home,384269,artykul.html

Początki ich działalności sięgają czasów, kiedy biznes i design w Polsce były jeszcze dwoma nierozumiejącymi się światami. Mimo to, w ciągu 10 lat udało im się wykształcić nowy typ konsumenta ceniącego jakość, estetykę i oryginalność usług i produktów, a także powołać do życia szereg inicjatyw i działań konsultingowych. Twórcy „Design Alive”, w składzie Ewa Trzcionka, Wojciech Trzcionka i Iwona Gach, to  rodzinna firma, która przez dziesięć lat rozwijała się razem z polskim designem, wytyczając na łamach magazynu nowe ścieżki i wskazując kierunek polskiemu i światowemu wzornictwu. Od samego początku dla redaktorów kluczowe były autorskie materiały i wiedza: o tym, gdzie szukać inspiracji, jak zmieniają się trendy i tendencje w świecie. W 2009 roku powstał portal designalive.pl, a w pierwszy numer magazynu miał swoją premierę 2 lata później na Łódź Design Festival. Prężny rozwój wydawnictwa pozwolił, by kwartalny cykl wydawniczy uległ zmianie na rzecz dodatkowych numerów i wydań specjalnych.

ilustracjastrzałka

W 2007 roku Ewa Trzcionka zajmowała się PR-em Zamku w Cieszynie. Tam właśnie pojawił się pomysł na „Design Alive”: - Zaczęło się od tego, że nie miałam za co urządzić kawiarni, która do nowego centrum designu miała przyciągnąć lokalną społeczność. Cała dotacja 20 tys. zł na pierwszy własny biznes została przeznaczona na najlepszy włoski ekspres i młynek. Wiedziałam, że kawa przyciągnie cieszyniaków, a ja podstępem zaserwuję im dobre wzornictwo, które do tej pory kojarzyło się z artystami, drożyzną i dziwactwami. Tak wpadłam na pomysł „Design Alive - żywej galerii designu”. Producenci przekazali do kawiarni najlepsze projektowane i produkowane w Polsce meble, lampy, ceramikę i dywany, a ja w zamian obiecałam, że stanę na głowie, żeby dowiedziała się o nich cała Polska i świat – wspomina założycielka Design Alive.

ilustracjastrzałka

Z okazji pierwszej dekady działalności „Design Alive” przygotował specjalną wystawę świętując swoje urodziny i jednocześnie 10 lat designu w Polsce. Ekspozycję można było zobaczyć podczas tegorocznych targów Warsaw Home w dniach 3-6 października w podwarszawskim Nadarzynie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Design Alive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764