logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design Alive świętuje swój jubileusz na Warsaw Home

  PR 09.10.2019, przeczytano 117 razy
ilustracjastrzałka

Twórcy portalu i magazynu „Design Alive” w tym roku świętują wyjątkowy jubileusz, którego zwieńczeniem była specjalna wystawa dotycząca 10 lat designu w Polsce zaprezentowana premierowo podczas targów Warsaw Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-alive-swietuje-swoj-jubileusz-na-warsaw-home,384269,artykul.html

Początki ich działalności sięgają czasów, kiedy biznes i design w Polsce były jeszcze dwoma nierozumiejącymi się światami. Mimo to, w ciągu 10 lat udało im się wykształcić nowy typ konsumenta ceniącego jakość, estetykę i oryginalność usług i produktów, a także powołać do życia szereg inicjatyw i działań konsultingowych. Twórcy „Design Alive”, w składzie Ewa Trzcionka, Wojciech Trzcionka i Iwona Gach, to  rodzinna firma, która przez dziesięć lat rozwijała się razem z polskim designem, wytyczając na łamach magazynu nowe ścieżki i wskazując kierunek polskiemu i światowemu wzornictwu. Od samego początku dla redaktorów kluczowe były autorskie materiały i wiedza: o tym, gdzie szukać inspiracji, jak zmieniają się trendy i tendencje w świecie. W 2009 roku powstał portal designalive.pl, a w pierwszy numer magazynu miał swoją premierę 2 lata później na Łódź Design Festival. Prężny rozwój wydawnictwa pozwolił, by kwartalny cykl wydawniczy uległ zmianie na rzecz dodatkowych numerów i wydań specjalnych.

ilustracjastrzałka

W 2007 roku Ewa Trzcionka zajmowała się PR-em Zamku w Cieszynie. Tam właśnie pojawił się pomysł na „Design Alive”: - Zaczęło się od tego, że nie miałam za co urządzić kawiarni, która do nowego centrum designu miała przyciągnąć lokalną społeczność. Cała dotacja 20 tys. zł na pierwszy własny biznes została przeznaczona na najlepszy włoski ekspres i młynek. Wiedziałam, że kawa przyciągnie cieszyniaków, a ja podstępem zaserwuję im dobre wzornictwo, które do tej pory kojarzyło się z artystami, drożyzną i dziwactwami. Tak wpadłam na pomysł „Design Alive - żywej galerii designu”. Producenci przekazali do kawiarni najlepsze projektowane i produkowane w Polsce meble, lampy, ceramikę i dywany, a ja w zamian obiecałam, że stanę na głowie, żeby dowiedziała się o nich cała Polska i świat – wspomina założycielka Design Alive.

ilustracjastrzałka

Z okazji pierwszej dekady działalności „Design Alive” przygotował specjalną wystawę świętując swoje urodziny i jednocześnie 10 lat designu w Polsce. Ekspozycję można było zobaczyć podczas tegorocznych targów Warsaw Home w dniach 3-6 października w podwarszawskim Nadarzynie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Design Alive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764