logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design brytyjski w Galerii Zachęta

   07.05.2007, przeczytano 872 razy

Do 3 czerwca w Galerii Zachęta otwarta jest wystawa młodego designu z Wielkiej Brytanii, której towarzyszą prace polskich projektantów przygotowane specjalnie na tę okazję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-brytyjski-w-galerii-zacheta,5538,artykul.html

Zbierająca doskonałe recenzje ekspozycja prezentuje prace znajdujące się na pograniczu wzornictwa, rękodzieła i sztuki. Wystawa, przygotowana uprzednio na lizbońskie biennale designu, dzieli się na cztery grupy tematyczne: technologia cyfrowa, warsztat, zagadnienie lokalności oraz ponowne wykorzystanie materiałów.

Ekspozycja poprzedzona została konkursem dla studentów uczelni artystycznych w Polsce oraz dla młodych projektantów. Obecnie, w ramach wydarzeń towarzyszących, w dwie najbliższe niedziele w Galerii odbędą się warsztaty rodzinne.

Współorganizatorem wydarzenia jest British Council, ASP w Warszawie, Stowarzyszenie Projektantów Form Przemysłowych i magazyn „2+3D”

Szczegóły: www.zacheta.art.pl
Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa przestrzeń w Forum Koszalin. Bałtyk i industrialne akcenty
Forum Koszalin zakończyło modernizację przestrzeni food courtu, oferując klientom nową jakość miejsca do spożywania posiłków i odpoczynku. Projekt wnętrza, opracowany przez zespół projektowy z Hamburga, łączy inspiracje bliskością Bałtyku z industrialnym charakterem regionu.
Labcon wspiera komunikację programu Climate Leadership
Labcon relevant stories, będący częścią największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce – Group One, nawiązał strategiczne partnerstwo z UNEP/GRID-Warszawa. W ramach współpracy agencja odpowiada za pomoc w komunikacji programu Climate Leadership oraz innych działań, których celem jest wsparcie partnerów organizacji w dążeniu do...
Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska
Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest...
Kampania oferty wyprzedażowej Kia
Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z szerokiej gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnego finansowania, rabatów gotówkowych i wielu innych dostępnych korzyści. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Sceny z życia w kampanii Skyrów z Piątnicy
W raz z nowym rokiem OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764