logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design by Śliwka Nałęczowska – IV edycja konkursu

  PR 26.03.2021, przeczytano 608 razy

Wystartowała IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Tematem przewodnim bieżącej odsłony projektu jest sztuka łączenia, którą marka Śliwka Nałęczowska skutecznie realizuje od początku swojego istnienia. W tym roku pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na T-shirt, będący twórczą interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Zgłoszenia powinny zawierać projekt nadruku oraz wizualizację nadruku na koszulce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-by-sliwka-naleczowska-%E2%80%93-iv-edycja-konkursu,390802,artykul.html

Ideą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików i projektantów (zarówno profesjonalistów, jak i amatorów). Laureaci pierwszych ośmiu miejsc otrzymają nagrody finansowe (10 000 zł, 7 000 zł, 5 000 zł, 5 x 500 zł) i zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od dziewiątej do dwunastej, zostaną nagrodzeni zestawami pralin. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów. Będzie ona dostępna w salonach sieci Medicine, która podobnie jak Śliwka Nałęczowska mocno akcentuje w swojej strategii promowanie polskich artystów.

W jury konkursu zasiądą m.in.: Mateusz Suda, ilustrator mody, projektant graficzny i dyrektor artystyczny,  prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów i były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji. Projekty można przesyłać do 25 kwietnia br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl.  Wyniki zostaną ogłoszone 26 maja br. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.

IV edycja konkursu stanowi odpowiedź na duże zainteresowanie, jakim cieszyły się jego poprzednie odsłony. W ubiegłym roku zgłoszono rekordową liczbę 2874 projektów.

- Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. To z jednej strony platforma do komunikacji marki, inspirująca młodszych, aspirujących konsumentów, a z drugiej - szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji. W tym roku stawiamy na autentyczną sztukę łączenia i czekamy na zgłoszenia ludzi z pasją, którzy razem ze Śliwką Nałęczowską chcą projektować otaczający nas świat i rzeczy, które będziemy nosić – wyjaśnia Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę.

Design by Śliwka Nałęczowska 2021 zyska szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Partnerami IV edycji są: marka odzieżowa Medicine, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag i K MAG. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Źródło: Colian Sp. z o.o.

www.colian.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764