logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design Group z pierwszą instalacją Colorado M-series

  PR 25.11.2023, przeczytano 497 razy
ilustracja

Podwarszawska agencja reklamy Design Group jako pierwsza w Polsce zakupiła najnowszą drukarkę rolową Canon Colorado M5W. To najwyższa dostępna konfiguracja tej superszybkiej, modułowej drukarki z możliwością druku w kolorze białym (CMYKW) oraz opcją wykończenia FLXfinish+. To już trzecia maszyna Colorado – obok modeli 1640 i 1650 – w parku maszynowym Design Group, a poza maszynami roll-to-roll firma posiada także ploter płaski Arizona 6170 XTS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-group-z-pierwsza-instalacja-colorado-m-series,402224,artykul.html

(R)ewolucja w druku z roli

Seria M Colorado zadebiutowała na rynku rozwiązań wielkoformatowych w marcu tego roku. To pierwsza tego typu modułowa konstrukcja, która daje możliwość konfiguracji wybranych parametrów, bez konieczności instalowania dodatkowych komponentów sprzętowych. W zależności od modelu bazowego (M3, M3W, M5 i M5W) w ramach jednej maszyny możemy aktywować (także tymczasowo) wybrane moduły i funkcjonalności, takie jak m.in. druk dwustronny, druk w kolorze białym czy unikatową technologię wykończenia FLXfinish+. Oznacza to, że kupując jedną konfigurację możemy ją dowolnie rozbudować za pomocą software’u o dodatkowe funkcje, bez konieczności wymiany całej maszyny.

– Nowinki technologiczne w Colorado M5W, a w szczególności FLXfinish+ i obecność białego tuszu znacząco rozszerzają nam wachlarz możliwości realizacji kampanii dla naszych klientów – podsumowuje Leszek Gromuł, starszy drukarz w Design Group.

ilustracjastrzałka

Jedna maszyna, wiele możliwości

Łatwość aplikacji białego tuszu UVgel, który działa jak pozostałe kolory CMYK (bez lakieru czy manualnej wymiany dysz) to przełom w produkcji materiałów reklamowych i dekoracji wnętrz. Także pod względem wydajności – w porównaniu do technologii lateksowych i solventowych, aplikacja tuszu UVgel jest nawet do 3 razy szybsza, także w trybie wielowarstwowym.

Warstwa białego tuszu jest odpowiednio elastyczna i trwała jednocześnie, przez co bez problemu nadaje się do nakładania kolejnych warstw lub wykończenia niemal natychmiast po wyjęciu z drukarki. Co więcej, druk białym atramentem za pomocą Colorado M zużywa o 40% mniej tuszu i generuje mniej odpadów, ponieważ nie wymaga żadnych dodatkowych konfiguracji czy działań konserwacyjnych. A to oznacza możliwość oferowania nowych, wysokomarżowych aplikacji klientom niemal od ręki.

– Nieustanny rozwój i otwarcie się na nowe aplikacje – często zresztą unikatowe w skali całego rynku reklamy wizualnej – to jedne z naszych kluczowych motywacji w rozwoju naszej firmy. Dlatego ogromną wartością są dla nas budowane przez lata relacje z klientami. Szczególnie, gdy po udanej realizacji wracają do nas z nowymi projektami, a my możemy zaproponować im coś nowego, niestandardowego, dlatego nieustannie rozbudowujemy nasz park maszynowy i szukamy rozwiązań, które zoptymalizują naszą pracę – przyznaje Michał Sokołowski.

FLXfinish+

Kolejną nowatorską technologią wykorzystaną w Colorado M5W jest FLXfinish+, czyli możliwość druku z wykończeniem matowym, błyszczącym lub w trybie mieszanym w ramach jednego przebiegu. Funkcjonalność ta daje zupełnie nowe możliwości druku na szerokiej gamie mediów z aksamitnym, matowym wykończeniem – np. przy materiałach do wystroju wnętrz takich jak tapety czy okleiny ścienne – lub błyszczącym – np. do grafik ekspozycyjnych czy zadruku opakowań.

Dostępność nowych form wykończenia oznacza, że klienci Design Group mogą od teraz wykorzystać w pełni możliwości mediów, takich jak folia samoprzylepna, płótno, tkaniny banery zewnętrzne, grafiki okienne, ale także bardziej ekonomicznych, niepowlekanych papierów wrażliwych na wysoką temperaturę.

– Na co dzień pracujemy na większości popularnych materiałów, takich jak drewno, pleksi, sklejka, szkło czy cała gama papierów i folii. Dzięki nowym możliwościom wykończenia, jesteśmy w stanie nadać naszym materiałom indywidualny charakter, zgodny z linią marki lub aktualnym charakterem kampanii – podkreśla Michał Sokołowski.

Inwestycja w długofalowe relacje

Jak sam przyznaje Michał Sokołowski, możliwości produkcyjne Design Group są niemal nieograniczone, a portfolio oferowanych formatów stale się rozszerza. To z kolei przekłada się na zaufanie klientów i długofalowe projekty, które firma realizuje dla największych sieciowych marek w Polsce i za granicą. To marki, dla których pozytywne doświadczenia klienta w przestrzeniach handlowych odgrywają kluczową rolę, a z perspektywy produkcyjno-marketingowej – wysoka jakość i powtarzalność kolorystyczna materiałów musi być utrzymana na najwyższym poziomie.

– Wysoka jakość materiałów, powtarzalność kolorystyczna i krótkie terminy realizacji są dla nas niejako standardem. My staramy się oferować naszym klientom coś więcej, coś ekstra – coś co pozwoli przykuć uwagę ich odbiorców, a nam – jako producentowi reklam – wyróżnić się na rynku. I ta strategia od lat przynosi spodziewane efekty – podsumowuje Michał Sokołowski.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764