logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka

  PR 07.09.2024, przeczytano 262 razy
ilustracja

W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez Domotekę we współpracy z OKK PR. W otoczeniu zieleni, przy dźwiękach starannie dobranej muzyki, goście nie tylko wymieniali się inspiracjami i odkrywali najnowsze trendy, ale wyruszyli także na ekscytujący rejs motorówkami po Wiśle, co dodało temu letniemu wieczorowi nad rzeką wyjątkowej energii i niezapomnianego charakteru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-na-fali.-miami-wars-party-by-domoteka,405556,artykul.html

Usytuowane na lewym brzegu Wisły Miami Wars jest prawdziwą oazą dla wszystkich, ceniących sobie piękno, komfort i bliskość natury w miejskim środowisku. Tego lata, dzięki aranżacji stworzonej przez Centrum Designu Domoteka, popularne wśród warszawiaków miejsce po raz kolejny ujawniło walory swego położenia nad samym brzegiem rzeki. Stylową przestrzeń zaprojektowano we współpracy z obecnymi w Domotece markami Garden Space, Bo Concept i Miloo Home. Dzięki fantastycznym warunkom do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych i aktywności fizycznej, latem można było tu spotkać wielu entuzjastów aktywnego spędzania czasu.

ilustracjastrzałka

Specjalnie zaaranżowana Strefa Domoteki idealnie wpasowała się w wypełniony kulturalnymi wydarzeniami klimat Miami Wars. Zaproszeni na spotkanie architekci i dziennikarze skorzystali z niej oraz z rejsów motorówkami, podczas których podziwiali panoramiczny widok na rzekę i tętniące życiem nabrzeże. Wieczór kontynuowano, zanurzając się w rozmowach o najnowszych trendach w arażacji wnętrz, wymieniając się pomysłami i doświadczeniami. Po zakończonym rejsie, w towarzystwie prowadzącej spotkanie Olgi Kisiel-Konopki z OKK PR i przedstawicieli Domoteki, m.in. Pauliny Tracz - Dyrektor Centrum Design Domoteka oraz samego przedstawiciela właściciela Domoteki - Agaty Brzezińskiej Head of CEE Pradera, redaktorzy i projektanci wnętrz relaksowali się na miękkich sofach, ciesząc się niezwykłą atmosferą chętnie odwiedzanego przez mieszkańców stolicy miejsca. Degustacja wykwintnych przekąsek oraz napojów, przygotowanych specjalnie na tę okazję, dopełniła wyjątkowego klimatu spotkania. Zaproszeni goście mieli okazję nie tylko odpocząć, ale także wziąć udział w konkursie dotyczącym oferty Domoteki, w którym nagrodami były upominki przygotowane przez Bo Concept Warszawa. Spotkanie w tak nietypowym miejscu z pewnością zaskoczyło gości swym oryginalnym charakterem.

Cykl spotkań Domoteki

Miami Wars Party było podsumowaniem letniego cyklu spotkań Domoteki – eventów dedykowanych przede wszystkim architektom i projektantom, a także mediom współpracującym z Centrum Designu Domoteka. Spotkanie okazało się znakomitą okazja do rozmów, wymiany doświadczeń, inspiracji oraz zacieśnienia relacji w społeczności architektonicznej, tworząc doskonałą okazję do networkingu.

W trakcie letnich miesięcy odbyły się już dwa kameralne rejsy, na które Domoteka i OKK PR zaprosiły grono cenionych architektów wnętrz oraz znane pracownie, w tym Ambasadorów Domoteki. To dobrze znani eksperci , którzy regularnie dzielą się wiedzą z projektowania wnętrz podczas rozmaitych wydarzeń i konsultacji organizowanych w Domotece.

Cała strefa tętniła życiem do późnych godzin nocnych, a blask ogniska i otaczające go elementy wystroju – od eleganckich sof i krzeseł, po przestronne stoły Garden Space, Bo Concept i Miloo Home - zachęcały do dłuższego pozostania i delektowania się atmosferą wieczoru.

„Tego rodzaju spotkania to doskonała okazja, by w inspirującym otoczeniu spędzić aktywnie czas w gronie profesjonalistów i miłośników designu, wymieniając się pomysłami, które mogą zainspirować architektów współpracujących z Domoteką do tworzenia nowych projektów wnętrz”- podsumowała wieczór Paulina Tkacz, Dyrektor obiektu.

Źródło: OKK PR, Domoteka

domoteka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa przestrzeń w Forum Koszalin. Bałtyk i industrialne akcenty
Forum Koszalin zakończyło modernizację przestrzeni food courtu, oferując klientom nową jakość miejsca do spożywania posiłków i odpoczynku. Projekt wnętrza, opracowany przez zespół projektowy z Hamburga, łączy inspiracje bliskością Bałtyku z industrialnym charakterem regionu.
Labcon wspiera komunikację programu Climate Leadership
Labcon relevant stories, będący częścią największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce – Group One, nawiązał strategiczne partnerstwo z UNEP/GRID-Warszawa. W ramach współpracy agencja odpowiada za pomoc w komunikacji programu Climate Leadership oraz innych działań, których celem jest wsparcie partnerów organizacji w dążeniu do...
Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska
Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest...
Kampania oferty wyprzedażowej Kia
Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z szerokiej gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnego finansowania, rabatów gotówkowych i wielu innych dostępnych korzyści. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Sceny z życia w kampanii Skyrów z Piątnicy
W raz z nowym rokiem OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764