logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Design nie mniej ważny niż wybór powierzchni biurowej

  PR 29.08.2019, przeczytano 212 razy
Bartłomiej Zagrodnik - Partner Zarządzający w Walter Herz

Aby możliwe było stworzenie wyjątkowego miejsca pracy, za wyborem optymalnej lokalizacji i powierzchni musi iść właściwe rozplanowanie i aranżacja przestrzeni biurowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-nie-mniej-wazny-niz-wybor-powierzchni-biurowej,383749,artykul.html

Fit-out to dziś znacznie więcej niż wykończenie biura. Niesie ze sobą wiele funkcji, które decydują o atrakcyjności miejsca pracy. Nie sprowadza się tylko do doboru wykończenia i wyposażenia wnętrza. Odpowiednia aranżacja to także sposób na poprawę odporności pracowników na stres i wsparcie efektywności pracy. Rozwiązania stosowane w biurach mają dziś przede wszystkim sprawiać, żeby były przyjazne, zdrowe i użyteczne, a ludzie czuli się w nich tak dobrze, jak w domu.

Bo to przede wszystkim zadowolenie pracowników jest dziś czynnikiem decydującym o profilu adaptacji powierzchni. Nietuzinkowe biuro jest bowiem, nie tylko identyfikatorem relacji biznesowych przedsiębiorstwa, ale również jednym z najmocniejszych argumentów podczas rekrutacji, od której firmy uzależniają rozwój swojego biznesu. Dbałość o wygląd, ergonomię stanowisk pracy oraz standard wyposażenia powoduje, że biura zmieniają się dziś w designerskie przestrzenie, na aranżację których przeznaczane są znaczące nakłady. Ważne, by te środki były odpowiednio zagospodarowane.

ilustracjastrzałka

To właśnie było tematem kolejnej sesji Akademii Najemcy Walter Herz, której partnerem merytorycznym była pracownia projektowa The Design Group. – Podczas szkolenia: Najnowsze trendy. Design w świecie powierzchni biurowych, zorganizowanego 22. sierpnia br. w Warszawie, Konrad Krusiewicz, Founder, CEO, Head Designer w The Design Group, przedstawił jedne z najpiękniejszych realizacji swojej firmy. Omawiał najważniejsze aspekty związane z projektowaniem biura i zaprezentował światowe trendy w aranżacji powierzchni - informuje Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz.

Zarysowujący się dziś wyraźnie kierunek w projektowaniu biur podyktowany jest zmianami w podejściu do miejsca pracy, które powinno być na tyle komfortowe, by pozwolić spokojnie pracować i sprawnie się komunikować. Niekonwencjonalne rozwiązania, wspierające integrację zespołu schodzą teraz na drugi plan, a rozrywka przenoszona jest coraz częściej poza obszar pracy.

ilustracjastrzałka

Poza tym, fit-out idzie dziś w kierunku kreacji przestrzeni aktywnych, które można zmieniać i kształtować w zależności od aktualnych potrzeb. Służą temu mobilne, zielone ściany, lekkie meble i elastyczne elementy wystroju. Dostosowane do różnorodnego trybu pracy są też poszczególne strefy, lokowane w przestrzeni biura. Służą spotkaniom, kreatywnej pracy zespołowej, albo indywidualnej w skupieniu. Pojawiają się też sale tematyczne i pokoje dedykowane konkretnym zespołom, jeśli firma zajmuje się długofalowymi projektami. Nieodłącznym elementem nowoczesnych biur są też świetnie wyposażone kuchnie oraz miejsca do wypoczynku, w tym także drzemki.

Źródło: Walter Herz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność
Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.
Katy Perry a sprawa polska
Dyskusję w mediach wzbudził niedawno* teledysk Katy Perry, w którym wokalistka wykorzystała wizerunek Stadionu Narodowego w Warszawie. Co prawda, na obiekt nałożono fikcyjną nazwę „Bingo's Bail Bond Stadium”, niemniej jednak ujęcie prezentowane na tle panoramy Warszawy nie budzi wątpliwości, że to właśnie stołeczna arena. Czy wokalistka miała prawo...
Jak marki skracają dystans z klientem?
"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.
Dynamiczny rynek e-commerce wymaga dużej elastyczności, a pojawiające się nowe zarówno potrzeby jak i problemy klientów wymagają szybkiej reakcji. W dzisiejszych czasach stworzenie dobrego produktu i pozostawienie go samemu sobie nie wystarcza do tego, by  dobrze się sprzedawał. Wraz z upływem czasu wymagania użytkowników wzrastają, dlatego istotnym elementem rozwoju serwisu...
Marketing referencyjny - nowy i tani sposób na zwiększenie sprzedaży
Chip Bell stwierdził kiedyś, że „Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą”. Środki przymusu nie muszą być jednak drastyczne, a twoja firma może wręcz „bezboleśnie” i w tani sposób zwiększyć sprzedaż. Wystarczy wykorzystać jedno nowe narzędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764