logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Design nie mniej ważny niż wybór powierzchni biurowej

  PR 29.08.2019, przeczytano 318 razy
Bartłomiej Zagrodnik - Partner Zarządzający w Walter Herz

Aby możliwe było stworzenie wyjątkowego miejsca pracy, za wyborem optymalnej lokalizacji i powierzchni musi iść właściwe rozplanowanie i aranżacja przestrzeni biurowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-nie-mniej-wazny-niz-wybor-powierzchni-biurowej,383749,artykul.html

Fit-out to dziś znacznie więcej niż wykończenie biura. Niesie ze sobą wiele funkcji, które decydują o atrakcyjności miejsca pracy. Nie sprowadza się tylko do doboru wykończenia i wyposażenia wnętrza. Odpowiednia aranżacja to także sposób na poprawę odporności pracowników na stres i wsparcie efektywności pracy. Rozwiązania stosowane w biurach mają dziś przede wszystkim sprawiać, żeby były przyjazne, zdrowe i użyteczne, a ludzie czuli się w nich tak dobrze, jak w domu.

Bo to przede wszystkim zadowolenie pracowników jest dziś czynnikiem decydującym o profilu adaptacji powierzchni. Nietuzinkowe biuro jest bowiem, nie tylko identyfikatorem relacji biznesowych przedsiębiorstwa, ale również jednym z najmocniejszych argumentów podczas rekrutacji, od której firmy uzależniają rozwój swojego biznesu. Dbałość o wygląd, ergonomię stanowisk pracy oraz standard wyposażenia powoduje, że biura zmieniają się dziś w designerskie przestrzenie, na aranżację których przeznaczane są znaczące nakłady. Ważne, by te środki były odpowiednio zagospodarowane.

ilustracjastrzałka

To właśnie było tematem kolejnej sesji Akademii Najemcy Walter Herz, której partnerem merytorycznym była pracownia projektowa The Design Group. – Podczas szkolenia: Najnowsze trendy. Design w świecie powierzchni biurowych, zorganizowanego 22. sierpnia br. w Warszawie, Konrad Krusiewicz, Founder, CEO, Head Designer w The Design Group, przedstawił jedne z najpiękniejszych realizacji swojej firmy. Omawiał najważniejsze aspekty związane z projektowaniem biura i zaprezentował światowe trendy w aranżacji powierzchni - informuje Bartłomiej Zagrodnik, Partner Zarządzający w Walter Herz.

Zarysowujący się dziś wyraźnie kierunek w projektowaniu biur podyktowany jest zmianami w podejściu do miejsca pracy, które powinno być na tyle komfortowe, by pozwolić spokojnie pracować i sprawnie się komunikować. Niekonwencjonalne rozwiązania, wspierające integrację zespołu schodzą teraz na drugi plan, a rozrywka przenoszona jest coraz częściej poza obszar pracy.

ilustracjastrzałka

Poza tym, fit-out idzie dziś w kierunku kreacji przestrzeni aktywnych, które można zmieniać i kształtować w zależności od aktualnych potrzeb. Służą temu mobilne, zielone ściany, lekkie meble i elastyczne elementy wystroju. Dostosowane do różnorodnego trybu pracy są też poszczególne strefy, lokowane w przestrzeni biura. Służą spotkaniom, kreatywnej pracy zespołowej, albo indywidualnej w skupieniu. Pojawiają się też sale tematyczne i pokoje dedykowane konkretnym zespołom, jeśli firma zajmuje się długofalowymi projektami. Nieodłącznym elementem nowoczesnych biur są też świetnie wyposażone kuchnie oraz miejsca do wypoczynku, w tym także drzemki.

Źródło: Walter Herz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak uśmiech, jak i grymas, to niewerbalne sposoby komunikacji międzyludzkiej. Umiejętność odszyfrowania tego, co oznaczają, to prawie jak czytanie w myślach. Już niedługo taki dar posiądzie biznes. Według firm analitycznych, sektor światowej gospodarki zajmujący się automatycznym rozpoznawaniem emocji już w 2021 osiągnie wartość 40 mld USD, a zaledwie 3 lata później...
Reputacja stanowi 63 proc. wartości rynkowej przedsiębiorstwa
Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick, globalną sieć działającą w obszarze komunikacji i zaangażowania, reputacja ma coraz większe znaczenie i staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych, reputacja odpowiedzialna jest średnio za...
Zmiany i wyzwania w handlu 4.0 – technologie w służbie maszynowej
Rozważania na temat cyfrowej transformacji w sektorze internetowego handlu zdają się mieć nieco groteskowy charakter, z racji tego, że każda platforma sprzedażowa opiera większość swojego funkcjonowania na nowych technologiach. Mimo wszystko, wchodząc w nowy rok, warto przeanalizować dynamikę rozwoju IT i e-handlu w branżach, z którymi najtrudniej utożsamić nam...
Adidasy, aspiryna czy pampersy to przykłady nazw, dawniej wyłącznie własnych, które dziś znaczą więcej niż kiedyś. Słowem adidasy możemy nazwać każde buty sportowe, aspiryna to po prostu lek na przeziębienie i grypę, a pampers znaczy tyle, co jednorazowa pieluszka. Niektóre z tych słów już zupełnie przestały być kojarzone z nazwą marki lub produktu, a...
Marketing u dewelopera - rozwiązania zwiększające sprzedaż nieruchomości
Branża deweloperska opiera się na ludziach i relacjach. Nowe technologie i rozwiązania, które zdominowały wiele innych gałęzi gospodarki, i w tym przypadku mogą stanowić efektywne narzędzie do zarządzania tymi relacjami. W jaki sposób wykorzystać je, aby prowadzić skuteczny marketing w branży deweloperskiej? Odpowiedź poniżej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764