logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Designer Outlet Gdańsk: Nagrody w konkursie dla studentów ASP

  PR 11.03.2019, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka

W czwartek poznaliśmy zwycięzców konkursu zorganizowanego przez Designer Outlet Gdańsk dla studentów ASP. Zadaniem uczestników było przygotowanie projektu przearanżowania wnętrza centrum. Laureatka głównej nagrody otrzymała 5000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/designer-outlet-gdansk%3A-nagrody-w-konkursie-dla-studentow-asp,381582,artykul.html

Dzięki współpracy Designer Outlet Gdańsk z Akademią Sztuk Pięknych w Gdańsku, chętni do wzięcia udziału w projekcie studenci Pracowni Projektowania Architektury Wnętrz otrzymali ambitne zadanie semestralne - stworzenie projektu aranżacji przestrzeni wspólnych centrum outletowego. Koniecznym warunkiem było nawiązanie do obecnej koncepcji architektonicznej obiektu,  której  inspiracją jest tradycyjna skandynawska wioska rybacka.

- Miło jest nam współpracować z gdańską ASP i bardzo cieszy nas fakt, że możemy pomóc młodym architektom wnętrz w ich rozwoju zawodowym. Mamy nadzieję, że wyzwanie, jakim jest uczestnictwo w konkursie, pozwoli im nie tylko na kreatywne wyrażenie siebie w projekcie, ale może nawet otworzy drzwi do kariery zawodowej – mówi Ireneusz Homa, Dyrektor Designer Outlet Gdańsk.

Główną nagrodę – 5000 zł – otrzymała Małgorzata Schulz. Jej projekt zakłada podział centrum na 3 strefy zróżnicowane kolorem podłogi lub wprowadzeniem mebli w przypisanej do strefy barwie, a głównym założeniem jest prosta komunikacja oraz korytarze oczyszczone ze zbędnych elementów. Jury konkursowe, w którego skład wchodzili przedstawiciele zarówno uczelni, jak i Designer Outlet Gdańsk, doceniło przede wszystkim minimalizm oraz próbę wprowadzenia identyfikacji ułatwiającej klientom odnalezienie się w centrum. Na II miejscu uplasowała się Monika Nienartowicz z nagrodą w wysokości 3000 zł, a na III miejscu Zofia Szczepaniak, która otrzymała 2000 zł netto.

W konkursie wzięło udział siedem studentek. Podczas kilku miesięcy pracy przyszłe architektki spotykały się na konsultacjach z przedstawicielami centrum i prezentowały bieżące postępy w przygotowywanych projektach. Był to ważny element, dzięki któremu studentki miały przedsmak prawdziwego działania z klientem.

– Współpraca z Designer Outlet Gdańsk od początku była bardzo owocna. Co prawda dla studentek nie jest to pierwszy tak duży projekt, jest on jednak najbardziej komercyjny. A co za tym idzie – będzie dla nich ważnym krokiem w dalszej karierze. Na pewno stanowi świetne przygotowanie do pracy z inwestorem, który często może być bardzo wymagający – mówi dr hab. Tadeusz Pietrzkiewicz, Dziekan wydziału Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

Prace wszystkich studentek można oglądać w Designer Outlet Gdańsk do końca marca.

Źródło: Designer Outlet Gdańsk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764