logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Designerskie słupy reklamowe AMS w Sopocie – spółka wygrywa przetarg

  PR 10.03.2022, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Już wkrótce AMS zwiększy swoje portfolio nośników w Trójmieście. Lider rynku OOH wygrał właśnie przetarg na postawienie słupów reklamowych w Sopocie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/designerskie-slupy-reklamowe-ams-w-sopocie-%E2%80%93-spolka-wygrywa-przetarg,395049,artykul.html

Komisja konkursowa powołana przez władze Sopotu wybrała ofertę AMS spośród propozycji sześciu firm, które stanęły do przetargu. W ocenie ofert wzięto pod uwagę nie tylko terminy realizacji i zaproponowane stawki, lecz również estetykę projektów słupów oraz ich innowacyjność.

W rezultacie wygranego przetargu AMS postawi na terenie Sopotu słupy reklamowe zróżnicowane pod względem formy, w zależności od umiejscowienia – tak, aby jak najlepiej wpisać się tkankę miejską i sąsiadującą ze słupami zabudowę. Będą one ozdobione delikatnym ornamentem z herbem Sopotu, a różnorodność formy i kształtu – jak podkreśliła komisja przetargowa – pozwoli dobrze wkomponować słupy w istniejącą infrastrukturę i wyjątkowy krajobraz miasta. Poza tym, zarówno w przypadku niższych, jak i wyższych słupów, AMS zaproponował możliwość uporządkowania ekspozycji plakatów o zróżnicowanej wysokości 1 i 1,75 metra.

Oświetlenie nowo powstałych słupów zasilane będzie prądem z ogniw fotowoltaicznych, co wpisuje się w ideę smart city Sopotu i zredukuje ślad węglowy, stanowiąc istotną wartość także dla AMS.

– Słupy, które powstaną w Sopocie, to kolejny etap rozwijania w Trójmieście kompleksowej oferty AMS. W ten sposób trafnie odpowiadamy na potrzeby realizowania nowoczesnej i ekologicznej komunikacji OOH – mówi Wojciech Zdanowicz, członek zarządu AMS.

Wcześniej - latem 2021 r. AMS wygrał przetarg ogłoszony przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, obejmujący 153 wiaty przystankowe wyposażone w citylighty. Dzięki temu spółka o jedną czwartą poszerzyła dotychczasową ofertę nośników Citylight i Premium Citylight. W tym samym czasie AMS wygrał też przetarg na połowę oferowanych przez władze Gdańska pakietów wolnostojących nośników typu premium. W ramach tego przedsięwzięcia lider rynku OOH w Polsce zobowiązał się dodatkowo do posadzenia w pasie drogowym drzew i ich pielęgnacji. Również to rozwiązanie wpisuje się w prośrodowiskową strategię operatora, na którą składa się m.in. EKO oferta AMS.

Z kolei w Gdyni spółka oferuje reklamodawcom sieć citylightów zamontowanych w wiatach przystankowych. Poza tym w stolicy polskiego designu AMS zrealizował w ostatnich latach szereg oryginalnych projektów, spójnych z charakterem miasta, stawiając na innowację i design oraz tworząc atrakcyjne meble miejskie. We współpracy z władzami Gdyni powstał np. Digital Citylight dostarczający mieszkańcom bieżących informacji oraz użytecznych funkcjonalności. W sąsiedztwie stadionu Arki stanęła zaś wiata nawiązująca formą do piłkarskiej bramki, a z wykorzystaniem nowoczesnych mebli miejskich – jako że Gdynia to również stolica polskiego kina – realizowano m.in. wystawę „Kieślowski na nowo”.

W Trójmieście AMS oferuje klientom także szereg innych kanałów dotarcia do odbiorców i tzw. punktów styku – to nośniki Digital Indoor w galeriach handlowych, ekrany w sieci bankomatów Planet Cash oraz kanał Move TV w klubach fitness z segmentu premium, a także ekrany w pojazdach komunikacji miejskiej i podmiejskiej.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764