logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deskorolką nad Taycanem: Porsche spotyka się z kulturą skateboardingu

  PR 06.11.2024, przeczytano 353 razy
ilustracja

Salon Porsche Centrum Warszawa należący do grupy dealerskiej Porsche Inter Auto zorganizował przełomowe wydarzenie, które połączyło innowacyjny duch marki z dynamicznym światem skateboardingu. Zawody Tricks-n-Tunes, które odbyły się w zabytkowej Fabryce Norblina, to pierwsza w Polsce inicjatywa marki Porsche w obszarze kultury deskorolkowej, tworząca bezprecedensowy most łączący motoryzację premium oraz sporty miejskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deskorolka-nad-taycanem%3A-porsche-spotyka-sie-z-kultura-skateboardingu,406367,artykul.html

Wydarzenie to przykład zaskakującej synergii między dążeniem marki Porsche do innowacji a przełamującym granice charakterem skateboardingu. Podczas niezwykle widowiskowych zawodów Best Trick, utalentowani skaterzy wykonywali imponujące triki nad Porsche Taycanem, demonstrując wspólne dla obu światów wartości: precyzję, odwagę i techniczne mistrzostwo.

– Łącząc Porsche ze skateboardingiem manifestujemy nowe spojrzenie na markę premium. W przestrzeni Fabryki Norblina spotkały się dwa światy, które więcej łączy, niż dzieli: dążenie do perfekcji, odwaga w przełamywaniu barier i nieustanne poszukiwanie innowacji. Tak jak skaterzy przesuwają granice możliwości na deskorolce, tak my nieustannie redefiniujemy doświadczenie naszej marki – podkreśla Krzysztof Piotrowicz, dyrektor salonu Porsche Centrum Warszawa należącego do grupy Porsche Inter Auto.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Oprócz emocjonujących zawodów, uczestnicy wydarzenia mogli skorzystać z szeregu dodatkowych atrakcji. Jedną z nich były jazdy testowe najnowszymi elektrycznymi modelami Porsche, w tym nowym Macanem i Taycanem, możliwość obejrzenia wyjątkowej wystawy Antka Rzepki, przedstawiającej artystyczne instalacje stworzone z używanych deskorolek, a także personalizacja odzieży.

Projekt Tricks-n-Tunes organizowany przez salon Porsche Centrum Warszawa to kontynuacja niestandardowych działań grupy Porsche Inter Auto w obszarze kultury i sztuki. Po sukcesie projektu Porsche Inter Art, gdzie wspólnie z domem aukcyjnym DESA Unicum zaproszono artystów do tworzenia dzieł sztuki na elementach nadwozia Porsche, marka ponownie łączy motoryzację premium z kulturą miejską, konsekwentnie pokazując swoją otwartość na nieoczywiste połączenia.

Źródło: Porsche Inter Auto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764