logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Desperados Strawberry Margarita 3%

  PR 05.03.2021, przeczytano 3779 razy
ilustracja

Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio producenta. Smak inspirowany popularnym imprezowym drinkiem jest 6. wariantem w ofercie marki. Za przygotowanie i realizację kampanii launchującej produkt odpowiadają w digitalu i social media - agencja VMLY&R Poland, a w ALT-u - agencja LVOV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-desperados-strawberry-margarita-3procent,390484,artykul.html

Desperados Strawberry Margarita 3% łączy piwo o smaku tequili ze słodyczą dojrzałych truskawek i orzeźwieniem limonki. Wyraźnie wyczuwalna inspiracja Margaritą i imprezowy charakter Desperadosa sprawiają, że nowy wariant ma wyróżnialny na rynku smak.

- Desperados Strawberry Margarita 3% został stworzony specjalnie dla konsumentów w Polsce. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na rynek, zdecydowana większość respondentów uznała ten wariant za atrakcyjny i pasujący do marki. Wierzymy, że nasza nowość przypadnie do gustu dotychczasowym odbiorcom Desperadosa, ale także przyniesie marce wiele nowych fanek i fanów. - Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec

Desperados wszedł do sprzedaży pod koniec lutego i dostępny jest w całej Polsce. Znaleźć go można na półce piw smakowych w butelkach 400 ml, puszce 500 ml oraz opakowaniach zbiorczych: 3 x butelka 400 ml i 4 x puszka 500 ml.

Silne wsparcie w mediach

Wprowadzeniu nowości towarzyszyć będzie kampania w digitalu i social mediach, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Desperados w komunikacji niezmiennie wychodzi poza schemat i tym razem oddaje projektowanie swoich reklam młodym artystom z całego świata. Jedną z kreacji dla nowości przygotował plakacista, ilustrator i grafik, 36 letni Krzysztof Kuki Iwański. Artysta jest autorem m.in. plakatów do spektakli teatralnym, koncertów i festiwali muzycznych.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764