Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio producenta. Smak inspirowany popularnym imprezowym drinkiem jest 6. wariantem w ofercie marki. Za przygotowanie i realizację kampanii launchującej produkt odpowiadają w digitalu i social media - agencja VMLY&R Poland, a w ALT-u - agencja LVOV.
Desperados Strawberry Margarita 3% łączy piwo o smaku tequili ze słodyczą dojrzałych truskawek i orzeźwieniem limonki. Wyraźnie wyczuwalna inspiracja Margaritą i imprezowy charakter Desperadosa sprawiają, że nowy wariant ma wyróżnialny na rynku smak.
- Desperados Strawberry Margarita 3% został stworzony specjalnie dla konsumentów w Polsce. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na rynek, zdecydowana większość respondentów uznała ten wariant za atrakcyjny i pasujący do marki. Wierzymy, że nasza nowość przypadnie do gustu dotychczasowym odbiorcom Desperadosa, ale także przyniesie marce wiele nowych fanek i fanów. - Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec
Desperados wszedł do sprzedaży pod koniec lutego i dostępny jest w całej Polsce. Znaleźć go można na półce piw smakowych w butelkach 400 ml, puszce 500 ml oraz opakowaniach zbiorczych: 3 x butelka 400 ml i 4 x puszka 500 ml.
Silne wsparcie w mediach
Wprowadzeniu nowości towarzyszyć będzie kampania w digitalu i social mediach, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Desperados w komunikacji niezmiennie wychodzi poza schemat i tym razem oddaje projektowanie swoich reklam młodym artystom z całego świata. Jedną z kreacji dla nowości przygotował plakacista, ilustrator i grafik, 36 letni Krzysztof Kuki Iwański. Artysta jest autorem m.in. plakatów do spektakli teatralnym, koncertów i festiwali muzycznych.
Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: VMLY&R Poland