logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Desperados w nowym spocie reklamowym

  PR 08.02.2022, przeczytano 663 razy

Desperados startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, w której inspiruje do nieskrępowanej zabawy i bycia swoim prawdziwym, autentycznym „ja”. Nowy spot można już obejrzeć w telewizji i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/desperados-w-nowym-spocie-reklamowym,394693,artykul.html

Status najbardziej imprezowego piwa obliguje do ciągłego podążania za konsumentami i poszukiwania nowych form wyrazu. Pozostając w klimacie imprezy, marka rozszerza jej znaczenie, tak by każdy mógł odnaleźć to co pasuje mu najbardziej - dobrą zabawę, spontaniczność i możliwość wyrażenia siebie.

- W dzisiejszym świecie, pełnym nakazów i ograniczeń, razem z Desperadosem zachęcamy by dać sobie prawo do bycia sobą, imprezować we własnym stylu i podążać wybraną drogą. Nasz nowy spot to manifest indywidualności i wolności wyboru – podkreśla Anna Owczarska, senior brand manager marki.

Szerokie portfolio Desperadosa, które marka konsekwentnie rozbudowuje, odpowiada dziś potrzebom zróżnicowanej grupy odbiorców, bo to właśnie ta różnorodność staje się kluczowa dla współczesnego świata.

Reklamę Desperadosa można teraz oglądać we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w Internecie. Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764