logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Desperados w nowym spocie reklamowym

  PR 04.05.2022, przeczytano 479 razy
ilustracja

Desperados startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, w której inspiruje do nieskrępowanej zabawy i bycia swoim prawdziwym, autentycznym „ja”. Nowy spot można już obejrzeć w telewizji i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/desperados-w-nowym-spocie-reklamowym,395719,artykul.html

Status najbardziej imprezowego piwa obliguje do ciągłego podążania za konsumentami i poszukiwania nowych form wyrazu. Pozostając w klimacie imprezy, marka rozszerza jej znaczenie, tak by każdy mógł odnaleźć to co pasuje mu najbardziej - dobrą zabawę, spontaniczność i możliwość wyrażenia siebie.

- W dzisiejszym świecie, pełnym nakazów i ograniczeń, razem z Desperadosem zachęcamy by dać sobie prawo do bycia sobą, imprezować we własnym stylu i podążać wybraną drogą. Nasz nowy spot to manifest indywidualności i wolności wyboru – podkreśla Anna Owczarska, senior brand manager marki.

Szerokie portfolio Desperadosa, które marka konsekwentnie rozbudowuje, odpowiada dziś potrzebom zróżnicowanej grupy odbiorców, bo to właśnie ta różnorodność staje się kluczowa dla współczesnego świata.

Reklamę Desperadosa można teraz oglądać we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w Internecie. Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764