Desperados startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, w której inspiruje do nieskrępowanej zabawy i bycia swoim prawdziwym, autentycznym „ja”. Nowy spot można już obejrzeć w telewizji i Internecie.
Status najbardziej imprezowego piwa obliguje do ciągłego podążania za konsumentami i poszukiwania nowych form wyrazu. Pozostając w klimacie imprezy, marka rozszerza jej znaczenie, tak by każdy mógł odnaleźć to co pasuje mu najbardziej - dobrą zabawę, spontaniczność i możliwość wyrażenia siebie.
- W dzisiejszym świecie, pełnym nakazów i ograniczeń, razem z Desperadosem zachęcamy by dać sobie prawo do bycia sobą, imprezować we własnym stylu i podążać wybraną drogą. Nasz nowy spot to manifest indywidualności i wolności wyboru – podkreśla Anna Owczarska, senior brand manager marki.
Szerokie portfolio Desperadosa, które marka konsekwentnie rozbudowuje, odpowiada dziś potrzebom zróżnicowanej grupy odbiorców, bo to właśnie ta różnorodność staje się kluczowa dla współczesnego świata.
Reklamę Desperadosa można teraz oglądać we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w Internecie. Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Grupa Żywiec