logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Desperados w nowym spocie reklamowym

  PR 04.05.2022, przeczytano 560 razy
ilustracja

Desperados startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, w której inspiruje do nieskrępowanej zabawy i bycia swoim prawdziwym, autentycznym „ja”. Nowy spot można już obejrzeć w telewizji i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/desperados-w-nowym-spocie-reklamowym,395719,artykul.html

Status najbardziej imprezowego piwa obliguje do ciągłego podążania za konsumentami i poszukiwania nowych form wyrazu. Pozostając w klimacie imprezy, marka rozszerza jej znaczenie, tak by każdy mógł odnaleźć to co pasuje mu najbardziej - dobrą zabawę, spontaniczność i możliwość wyrażenia siebie.

- W dzisiejszym świecie, pełnym nakazów i ograniczeń, razem z Desperadosem zachęcamy by dać sobie prawo do bycia sobą, imprezować we własnym stylu i podążać wybraną drogą. Nasz nowy spot to manifest indywidualności i wolności wyboru – podkreśla Anna Owczarska, senior brand manager marki.

Szerokie portfolio Desperadosa, które marka konsekwentnie rozbudowuje, odpowiada dziś potrzebom zróżnicowanej grupy odbiorców, bo to właśnie ta różnorodność staje się kluczowa dla współczesnego świata.

Reklamę Desperadosa można teraz oglądać we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w Internecie. Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764