logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deszczowa przygoda z gadżetami Fortress Gifts

  PR 09.08.2012, przeczytano 981 razy
ilustracjastrzałka

Nim przeminie lato, warto pomyśleć o kampanii gadżetowej, która jesienią podbije serca Klientów. Fortress Gifts podpowiada, co może stać się atrakcyjnym upominkiem reklamowym marki, gdy nadciągnie jesienna słota.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deszczowa-przygoda-z-gadzetami-fortress-gifts,16323,artykul.html

Akcesoria sprawdzające się podczas deszczowej pogody to bogata oferta kolorowych parasolek i pelerynek przeciwdeszczowych. Gadżety Fortress Gifts sprawią, że deszczowe pochmurne dni nie będą przygnębiające, a ich pozytywna energia zachęci do jesiennych spacerów i wycieczek.

Kolorowe parasolki to znakomity sposób na reklamę marki. Duża powierzchnia zadruku, wiele możliwości kolorystycznych oraz fakt, że gadżet ten nie wychodzi z mody i jest niezbędny, nie tylko jesienią, ale przez cały rok, sprawiają, że warto wziąć go pod uwagę planując kampanię promocyjną. Wariacją tego gadżetu jest… parasol ukryty w butelce. Stylowe opakowanie, a w nim składany parasol to śmieszny i oryginalny upominek reklamowy.

Pelerynki przeciwdeszczowe, będące alternatywą dla parasola sprawdzą się wśród osób ceniących sobie swobodę. Ich radosna kolorystyka poprawi nastrój w pochmurny dzień, a miniaturowe plastikowe pudełko, w którym zmieści się peleryna zajmie minimum miejsca w kieszeni, czy torbie. Praktyczny gadżet sprawdzi się podczas wycieczek pieszych, rowerowych, koncertów i wydarzeń sportowych. W ofercie dostępne również pelerynki dla dzieci w tęczowych kolorach z bajkowymi motywami.

Źródło: Fortress S.A.

www.fortressgifts.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Blanka1210

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764