logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Detektyw Chrupkowski, Colian i Nofsza z wakacyjną loterią dla Wafli Familijne

  PR 08.07.2022, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

Marka Familijne oraz spółka Nofsza już pierwszego lipca 2022 roku wystartowały ze specjalną loterią. Znakomity smak chrupiących wafelków urzeka wielu konsumentów, więc udział w loterii będzie chrupiącą przyjemnością. Na zwycięzców czekają dziesiątki tysięcy złotych, a  nawet roczny zapas wafli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/detektyw-chrupkowski%2C-colian-i-nofsza-z-wakacyjna-loteria-dla-wafli-familijne,396535,artykul.html

Udział w „słodkiej” loterii jest prosty: wystarczy kupić 2 dowolne opakowania wafelków Familijne, zarejestrować paragon i razem z Detektywem Chrupkowskim wyruszyć na poszukiwania zaginionych nagród. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody miesiąca, tj. 10 000 zł.

Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, opracowała dwa dodatkowe mechanizmy. Pierwszy, polegający na rekomendowaniu loterii znajomym, dzięki któremu można uzyskać 20% ich wygranej oraz drugi, w systemie Freemium, gdzie wygraną jest zapas wafelków oraz szansa ekstra –  w losowaniu 10 tys. zł.

To już druga loteria organizowana przez Nofszą i Opus B na rzecz marki Familijne. Zeszłoroczne działania marki Familijne powiązanie z aktywnością loteryjną zdobyły wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Kampania zintegrowana Business to consumer (B2C).

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za organizację loterii oraz opracowanie jej mechanizmu, Eura7 za techniczne wdrożenie. Koncepcja kreatywna oraz komunikacja została przygotowana przez agencję Opus B.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764