logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Detektyw Chrupkowski, Colian i Nofsza z wakacyjną loterią dla Wafli Familijne

  PR 08.07.2022, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

Marka Familijne oraz spółka Nofsza już pierwszego lipca 2022 roku wystartowały ze specjalną loterią. Znakomity smak chrupiących wafelków urzeka wielu konsumentów, więc udział w loterii będzie chrupiącą przyjemnością. Na zwycięzców czekają dziesiątki tysięcy złotych, a  nawet roczny zapas wafli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/detektyw-chrupkowski%2C-colian-i-nofsza-z-wakacyjna-loteria-dla-wafli-familijne,396535,artykul.html

Udział w „słodkiej” loterii jest prosty: wystarczy kupić 2 dowolne opakowania wafelków Familijne, zarejestrować paragon i razem z Detektywem Chrupkowskim wyruszyć na poszukiwania zaginionych nagród. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody miesiąca, tj. 10 000 zł.

Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, opracowała dwa dodatkowe mechanizmy. Pierwszy, polegający na rekomendowaniu loterii znajomym, dzięki któremu można uzyskać 20% ich wygranej oraz drugi, w systemie Freemium, gdzie wygraną jest zapas wafelków oraz szansa ekstra –  w losowaniu 10 tys. zł.

To już druga loteria organizowana przez Nofszą i Opus B na rzecz marki Familijne. Zeszłoroczne działania marki Familijne powiązanie z aktywnością loteryjną zdobyły wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Kampania zintegrowana Business to consumer (B2C).

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za organizację loterii oraz opracowanie jej mechanizmu, Eura7 za techniczne wdrożenie. Koncepcja kreatywna oraz komunikacja została przygotowana przez agencję Opus B.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764