logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deweloper Dantex sponsorem drużyny Dziki Warszawa

  PR 03.01.2025, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

Deweloper Dantex, koncentrujący się na warszawskim rynku nieruchomości, został oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa w sezonie 2024/2025. Firma chce wesprzeć lokalną drużynę, która wyróżnia się dynamicznym rozwojem i wielkimi ambicjami sportowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deweloper-dantex-sponsorem-druzyny-dziki-warszawa,407034,artykul.html

Dziki Warszawa to drużyna koszykarska, która powstała w 2017 roku i w ciągu zaledwie sześciu lat awansowała do elity koszykarskiej Orlen Basket Ligi. Jej szybki rozwój, determinacja i sukcesy sportowe przyciągnęły uwagę kibiców oraz środowiska sportowego. W sezonie 2024/2025 drużyna będzie walczyć nie tylko w krajowych rozgrywkach, ale także na europejskich parkietach w European North Basketball League, co dodatkowo wzmacnia ich pozycję jako jednego z najbardziej obiecujących zespołów w polskiej koszykówce.

ilustracjastrzałka

Dziki Warszawa to drużyna, której ambicje i dynamiczny rozwój idealnie wpisują się w wartości, jakie cenimy w Dantex. Zdecydowaliśmy się na wsparcie tego zespołu nie tylko ze względu na ich sportowe osiągnięcia, ale również z uwagi na to, że mecze Dzików przyciągają całe rodziny i tworzą pozytywną, radosną atmosferę. To przestrzeń wolna od negatywnych emocji, pełna wspólnej radości z kibicowania, co doskonale współgra z naszą filozofią – w Dantex od lat stawiamy na tworzenie miejsc, które sprzyjają rodzinom i wspólnemu budowaniu przyszłości.” – Przemysław Pieniążek, Członek Zarządu Dantex Holding

Jesteśmy niezwykle dumni z nawiązania współpracy z firmą Dantex. Wierzymy, że nasze wspólne działania przyniosą korzyści zarówno klubowi, jak i lokalnej społeczności. To partnerstwo to dla nas kolejny ważny krok w rozwoju naszej organizacji - mówi Michał Szolc, Prezes i założyciel Dzików Warszawa. 

Branding Dantex będzie widoczne na strojach zawodników oraz podczas meczów domowych Dzików. Sponsoring obejmie również wsparcie realizacji wywiadów pomeczowych, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności drużyny i przybliżenie fanom perspektywy zawodników po każdym spotkaniu. Dziki Warszawa zyskają dodatkową platformę do dzielenia się emocjami po meczach, co z kolei wzmocni ich relacje z kibicami.

Źródło: Dantex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764