logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deweloper SGI nowym klientem Grupy Komunikacja Plus

  PR 07.12.2020, przeczytano 599 razy

We wrześniu bieżącego roku firma SGI rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus. Agencja odpowiada za realizację zadań z zakresu public relations oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deweloper-sgi-nowym-klientem-grupy-komunikacja-plus,389473,artykul.html

SGI to firma deweloperska, która specjalizuje się w budowie wysokiej jakości mieszkań i apartamentów. Działa na polskim rynku od 1990 roku. Wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych. Do tej pory zrealizowała 47 projektów deweloperskich, w których oddane zostało 5.500 mieszkań, 41.000 m2 powierzchni biurowej i 24.000 m2 powierzchni handlowej. SGI skupia się obecnie na realizacji inwestycji mieszkaniowych w Warszawie oraz inwestycjach na rynku kapitałowym.

Umowa obejmuje zadania z zakresu PR i SM. W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za komunikację zewnętrzną dotyczącą warszawskich inwestycji dewelopera oraz budowanie pozytywnego wizerunku obszarów inwestycyjnych firmy wśród społeczności lokalnych (w tym m.in. warszawskich Siekierek). Działania skupiają się na obsłudze biura prasowego SGI, relacji z mediami, pozycjonowaniu eksperckim oraz prowadzeniu oficjalnego kanału social media dewelopera na Facebooku.

–  Wsparcie Komunikacji Plus w zakresie komunikacji zewnętrznej daje nam możliwość skutecznej promocji realizowanych przez nas inwestycji. SGI to firma, która intensywnie rozwija się na rynku nieruchomości w Polsce, nie tylko mieszkaniowych, ale również biurowych. W najbliższych miesiącach rozpoczniemy realizację kolejnych osiedli w Warszawie oraz Łodzi. Dodatkowo, w ramach SGI rozwijamy także segment finansowania inwestycji zewnętrznych podmiotów oraz inwestycji kapitałowych. Wiemy, że dzięki aktywnej komunikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych nasze działania spotkają się z zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientów SGI. Pozwolą one również budować silną pozycję naszej marki w branży nieruchomości – mówi Robert Stachowiak, Prezes Zarządu SGI.

Za wsparcie komunikacyjne SGI, odpowiedzialny jest zespół konsultantów Grupy Komunikacji Plus, w skład którego wchodzą m.in.: Patrycja Czekaj, PR Consultant oraz Robert Tarnowski, Development Manager.

– SGI to kolejna uznana firma działająca na rynku nieruchomości, którą mamy przyjemność obsługiwać. Cieszymy się, że deweloper zaufał naszemu doświadczeniu i dołączył do portfolio Grupy Komunikacja Plus. Wierzymy, że nasze doświadczenie przełoży się na sukcesy biznesowe SGI – podsumowuje Patrycja Czekaj, PR Consultant w Grupie Komunikacja Plus.

Strony nie zdradzają w jaki sposób została zawarta umowa oraz przez jaki okres będzie obowiązywać.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764