logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deweloper SGI nowym klientem Grupy Komunikacja Plus

  PR 07.12.2020, przeczytano 591 razy

We wrześniu bieżącego roku firma SGI rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus. Agencja odpowiada za realizację zadań z zakresu public relations oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deweloper-sgi-nowym-klientem-grupy-komunikacja-plus,389473,artykul.html

SGI to firma deweloperska, która specjalizuje się w budowie wysokiej jakości mieszkań i apartamentów. Działa na polskim rynku od 1990 roku. Wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych. Do tej pory zrealizowała 47 projektów deweloperskich, w których oddane zostało 5.500 mieszkań, 41.000 m2 powierzchni biurowej i 24.000 m2 powierzchni handlowej. SGI skupia się obecnie na realizacji inwestycji mieszkaniowych w Warszawie oraz inwestycjach na rynku kapitałowym.

Umowa obejmuje zadania z zakresu PR i SM. W ramach współpracy agencja odpowiada m.in. za komunikację zewnętrzną dotyczącą warszawskich inwestycji dewelopera oraz budowanie pozytywnego wizerunku obszarów inwestycyjnych firmy wśród społeczności lokalnych (w tym m.in. warszawskich Siekierek). Działania skupiają się na obsłudze biura prasowego SGI, relacji z mediami, pozycjonowaniu eksperckim oraz prowadzeniu oficjalnego kanału social media dewelopera na Facebooku.

–  Wsparcie Komunikacji Plus w zakresie komunikacji zewnętrznej daje nam możliwość skutecznej promocji realizowanych przez nas inwestycji. SGI to firma, która intensywnie rozwija się na rynku nieruchomości w Polsce, nie tylko mieszkaniowych, ale również biurowych. W najbliższych miesiącach rozpoczniemy realizację kolejnych osiedli w Warszawie oraz Łodzi. Dodatkowo, w ramach SGI rozwijamy także segment finansowania inwestycji zewnętrznych podmiotów oraz inwestycji kapitałowych. Wiemy, że dzięki aktywnej komunikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych nasze działania spotkają się z zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientów SGI. Pozwolą one również budować silną pozycję naszej marki w branży nieruchomości – mówi Robert Stachowiak, Prezes Zarządu SGI.

Za wsparcie komunikacyjne SGI, odpowiedzialny jest zespół konsultantów Grupy Komunikacji Plus, w skład którego wchodzą m.in.: Patrycja Czekaj, PR Consultant oraz Robert Tarnowski, Development Manager.

– SGI to kolejna uznana firma działająca na rynku nieruchomości, którą mamy przyjemność obsługiwać. Cieszymy się, że deweloper zaufał naszemu doświadczeniu i dołączył do portfolio Grupy Komunikacja Plus. Wierzymy, że nasze doświadczenie przełoży się na sukcesy biznesowe SGI – podsumowuje Patrycja Czekaj, PR Consultant w Grupie Komunikacja Plus.

Strony nie zdradzają w jaki sposób została zawarta umowa oraz przez jaki okres będzie obowiązywać.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764