logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dezynfekuj, aby chronić... marka Lysol z edukacyjną kampanią launchującą

  PR 02.11.2020, przeczytano 3424 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lysol z ponad 130 letnim doświadczeniem i pozycją eksperta w dziedzinie dezynfekcji od teraz dostępna w Polsce. Wprowadzeniu produktów Lysol na polski rynek towarzyszy kampania edukacyjna pod hasłem „Dezynfekuj, aby chronić, tych, których kochasz”. Zaplanowane w jej ramach działania potrwają od 2. listopada do końcu roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dezynfekuj%2C-aby-chronic...-marka-lysol-z-edukacyjna-kampania-launchujaca,389034,artykul.html

Działania komunikacyjne dotyczące wprowadzenia marki Lysol na polski rynek opierają się na dwóch filarach. Pierwszy z nich to działania medialne we współpracy z ekspertami – przedstawicielami świata medycyny i nauki. Ich celem jest zwrócenie uwagi i edukacja Polaków w zakresie prawidłowych zasad higieny i dezynfekcji. W ramach cyklu artykułów i filmów edukacyjnych dr Paweł Grzesiowski – pediatra i immunolog i oraz dr Mariusz Gogól – biolog będę wyjaśniali zawiłości świata wirusów i bakterii oraz wskazywali na najlepsze sposoby walki z nimi.

Drugi filar kampanii stanowi spot telewizyjny, którego emisja rusza 2. listopada. Kampania telewizyjna obejmuje kanały główne TVN i Polsatu kanały tematyczne z grupy TVP, TVN i Polsatu. Dodatkowo z myślą o jak najlepszym wyeksponowaniu każdego z produktów oraz z uwagi na ich zróżnicowaną materię działania dla każdego z nich zostały przygotowane odrębne reklamy.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Havas, a za zakup mediów do kampanii dom mediowy OMD. Za koordynację kampanii edukacyjnej wprowadzającej markę Lysol na polski rynek jest odpowiedzialna agencja Walk PR. Agencja została wyłoniona przez firmę Reckitt Benckiser Hygiene Home Poland sp. z o.o. w drodze przetargu.

Źródło: Lysol

Dodatkowe informacje:

*Aerozol do dezynfekcji powierzchni: Na podstawie przeprowadzonych badań, gdy produkt stosowany zgodnie z instrukcją użycia, na twardych nieporowatych powierzchniach. Produkt niszczy następujące wirusy grypy i przeziębienia: Rynowirusa typu 39, Wirusa grypy typu A i typu B. Zabija Koronawirusa SARS-CoV-2. Płyn do dezynfekcji prania: Antybakteryjny i wirusobójczy (w procesie namaczania) wobec: Koronawirusa SARS-CoV-2, wirusa grypy H1N1, RSV (wirusa przeziębienia), wirusa przenośnego zapalenia żołądka i jelit (Koronawirus TGE ATCC VR-763), wirusa opryszczki pospolitej typ 1 płyn do dezynfekcji prania w warunkach domowych. Produktów biobójczych należy używać z zachowaniem środków ostrożności. Przed każdym użyciem należy przeczytać etykietę i informacje dotyczące produktu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764