logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DGI PS-2504 - produkcyjny ploter 2,6 m

   05.10.2010, przeczytano 2866 razy
ilustracjastrzałka

Firma DGI rozszerzyła swoją rodzinę ploterów o kilka modeli. Jednym z nich jest 2.5 metrowej szerokości PolaJet PS-2504.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dgi-ps-2504---produkcyjny-ploter-2%2C6-m,11385,artykul.html

DGI PolaJet PS-2504 to ważący pół tony ploter solwentowy o szerokości zadruku 2.64 metra. Jest to maszyna 4-kolorowa, drukująca atramentami twardo-solwentowymi w palecie CMYK. Wyposażona jest w 4 produkcyjne głowice Spectra Nova 256 AA, mające zapewniać rozdzielczość do 720 dpi. Głowice Spectra, są zaprojektowane tak aby były niepodatne na zatkania. DGI PS-2504 wyposażony jest także w automatyczny system czyszczenia i dokowania głowic.

Nowy DGI PolaJet PS-2504 przeznaczony jest do druku na większości mediów używanych w druku wielkoformatowym. Urządzenie jest wyposażone w system podsysu, przez co może drukować na takich materiałach jak: banery, papiery, folie, tekstylia, blockouty, backlity, siatki z podkładem oraz większości materiałów niepowlekanych i powlakanych.

Maszyna drukuje na materiałach o szerokości do 2.66 metra. Maksymalna grubość obsługiwanego materiału wynosi 0.6 mm. System nawoju radzić ma sobie z rolą o wadze do 100 kg. Prawidłowe prowadzenie medium gwarantówać ma bęben o dużej średnicy i napęd harmoniczny. W maszynie zainstalowane są pompy pneumatyczne, wiec ploter nie wymaga zewnętrznego kompresora powietrza.

PolaJet wykorzystuje technologię Drop Control Technology mającą gwarantować precyzyjne nanoszenie kropel atramentu.

W trybie „draft” ploter osiągać ma prędkość do 45 m2/h. Typowa prędkość produkcyjna PolaJeta to 26 m2/h. Z kolei w trybie wysokojakościowym produktywność sięgać ma 17 m2/h.

W PolaJecie stosowane są atramenty twardo-solwentowe; system stałego zasilania w atrament ma pojemność 4 litrów. Ploter wyposażony jest w stację roboczą z oprogramowaniem firmy Wasatch.

DGI PolaJet PS-2504 to urządzenie dla rozwijających się agencji i drukarni wielkoformatowych, gdzie nie ma potrzeby stosowania maszyn ponad 3-metrowych - sprawdzać ma się w średnio i wysokonakładowej produkcji reklamowej.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764