logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dialog nakręci Wrocławski Rower Miejski

  PR 25.07.2011, przeczytano 1476 razy
ilustracjastrzałka

DIALOG jest pierwszą firmą, która realizuje kampanię reklamową na ponad 100 pojazdach Wrocławskiego Roweru Miejskiego (WRM). Rowery stają się bowiem coraz ciekawszą alternatywą dla dotychczasowych form reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dialog-nakreci-wroclawski-rower-miejski,13043,artykul.html

– Niewątpliwie jest to innowacyjna forma komunikacji – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu DIALOGu. – Szczególnie latem, które sprzyja mobilnej, ekologicznej jeździe, a przy okazji – reklamie na rowerach. Nie bez znaczenia były jednak świetne wyniki WRM – ponad 50 tys. wypożyczeń i niemal 16 tys. aktywnych użytkowników, zaledwie po miesiącu intensywnych testów systemu WRM – podkreśla.

W drugiej dekadzie lipca na rowerach WRM pojawiły się charakterystyczne, uśmiechnięte rybki DIALOGu. Dodatkowo, wspólnie z liczącą ponad 1600 fanów społecznością WRM na Facebooku - www.facebook.pl/mbike.wroclaw, prowadzone będą konkursy, w których będzie można wygrać rybkę – pluszową maskotkę DIALOGu.

– Sympatyczne rybki-maskotki będą przyznawane 10 najbardziej aktywnym użytkownikom WRM, w każdym tygodniu trwania kampanii – o szczegółach dodatkowej akcji z DIALOGiem informuje Grzegorz Gałuszka, rzecznik prasowy Nextbike Polska.

Akcja WRM i DIALOGu potrwa do końca sierpnia W tym czasie użytkownicy WRM mogą spodziewać się także pojawienia nowych stacji i rowerów.

Reklama na pojazdach WRM to kolejna, wspierana przez DIALOG inicjatywa rowerowa. Już 7 sierpnia w Karpaczu odbędzie się wjazd Diallo UpHill Race, którego spółka jest patronem tytularnym. DIALOG posiada także jeden z najlepiej zorganizowanych we Wrocławiu parkingów dla rowerów swoich pracowników. Co roku pracownicy spółki biorą też udział w akcji „Zagoń Rower do Roboty” – DIALOG zapewnia im m.in. nieodpłatne przeglądy i znakowanie pojazdów.

Źródło: Dialog

www.dialog.pl

Dodatkowe informacje:

Telefonia DIALOG S.A. (od 1997 r.) to jeden z największych w Polsce, niezależnych operatorów telekomunikacyjnych, dostawca szerokopasmowego internetu, usług mobilnych pod marką Diallo, innowacyjnych usług multimedialnych (telewizja cyfrowa i wypożyczalnia filmów z VoD) oraz telefonii stacjonarnej. W maju 2011 roku Telefonia DIALOG, jako jedyna polska firma, otrzymała prestiżową nagrodę Frost & Sullivan Best Practices Award 2010 dla wiodącego dostawcy IPTV w zakresie strategii konkurencyjnej w Europie Środkowej i Wschodniej. W badaniu PremiumBrand 2010 marka DIALOG zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Firma jest jednocześnie zdobywcą konsumenckiego Godła Jakości 2010.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764