logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Diea rozbudowuje dział wideo

  PR 20.11.2024, przeczytano 538 razy
ilustracja

Z początkiem października br. w strukturach agencji Diea, będącej częścią grupy marketingowo-doradczej Good One, nastąpiły zmiany związane z rozbudową działu wideo. Wojciech Sochaczyński, związany z agencją od kwietnia 2023 roku, objął stanowisko Senior Videographer, a do zespołu dołączył Aleksander Dymiński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/diea-rozbudowuje-dzial-wideo,406542,artykul.html

Kluczowe obowiązki Wojciecha Sochaczyńskiego na nowym stanowisku obejmują realizację nagrań oraz montaż materiałów wideo na zlecenie klientów zewnętrznych oraz klientów agencji Grupy Good One (Good One PR, Social Lama, Folks). Koordynuje on także pracę nowozatrudnionego videographera – Aleksandra Dymińskiego – który dołączył do agencji we wrześniu 2024 roku. Strategiczne zmiany w Diea są konsekwencją rosnącego zapotrzebowania na usługi wideo i dynamicznego rozwoju agencji.

Sochaczyński w branży wideo pracuje od 2022 roku. Przez ponad rok zajmował stanowisko videographera, tworząc filmy produktowe, eventowe i promocyjne w firmie Shopee, która szturmem podbiła polski rynek. Od 2017 roku prowadzi własne studio filmowe – White Spark Studio – gdzie realizuje różnorodne projekty filmowe. Do agencji Diea dołączył w kwietniu 2023 roku. Na swoim koncie posiada liczne realizacje dla kampanii społecznych i komercyjnych. Jednym z jego najważniejszych projektów jest kampania społeczna „(P)okaż Serce,” w ramach której odpowiadał kompleksowo za przygotowanie spotu emitowanego w telewizji, kinach oraz w Internecie, przyczyniając się do budowania świadomości na temat wczesnego wykrywania nowotworów dziecięcych.

Realizował materiały video dla klientów grupy Good One, tj. Carlsberg Polska, iRobot, Laurastar, Roche, Dynamic Development, Kohersen, Breville, FoodSaver, Restauracja Belvedere czy JW Construction. Zrealizował również polską adaptację spotu promującego nowego Whoppera od Burger King. Kompleksowo koordynował proces - od nagrań lektorskich, poprzez montaż oraz animacje końcowe. Wojciech Sochaczyński specjalizuje się w produkcjach produktowych i modowych, które zdobywają duże uznanie klientów.

Z kolei Aleksander Dymiński, który dołączył do Diea na stanowisko videographera, działa w branży wideo od 2015 roku, realizując różnorodne projekty. W agencji Diea zajmuje się kompleksową realizacją materiałów wideo dla klientów zewnętrznych oraz marek współpracujących z Grupą Good One, tj. Laurastar, Kohersen czy iRobot. Doświadczenie jako operator kamery oraz montażysta zdobywał w agencji Moon Media, gdzie zajmował się kompleksową realizacją i montażem filmów wizerunkowych i produktowych, a także przygotowywaniem wywiadów oraz nagrywaniem relacji z eventów. W ostatnich latach pracował jako operator i montażysta wideo w Gazeta.pl, gdzie odpowiadał za nagrania i montaż krótkich form wideo publikowanych na stronie głównej portalu. Specjalizował się w produkcjach takich jak seria Haps oraz recenzje samochodów dla serwisu moto.pl.

Źródło: Diea

www.diea.pl

Dodatkowe informacje:

Diea to agencja graficzna, która kompleksowo obsługuje klientów w zakresie kreacji brandu, projektowania graficznego, produkcji wideo oraz animacji. Specjalizuje się w projektowaniu logo, systemów identyfikacji wizualnej, stron internetowych, materiałów POS, spotów produktowych i reklamowych oraz video explainerów. Diea jest częścią grupy marketingowej Good One.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
Filip Pokrzywniak wzmacnia marketing Grupy Wydawnictwo Kobiece
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
Brother Polska umacnia dział sprzedaży
Z początkiem roku do zespołu Brother Polska dołączyła Dagmara Pomirska, która została Head of Sales. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem sprzedaży, kontynuowanie i budowanie strategii rozwoju oraz realizację celów biznesowych firmy. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. umacnianie stosunków z kluczowymi partnerami, budowanie relacji z nowymi...
Piotr Serafin Art Directorem w Grupie Eura7
Z początkiem 2025 roku Piotr Serafin obejmuje stanowisko Art Directora w Grupie Eura7. W nowej roli Piotr będzie odpowiedzialny nie tylko za szeroko pojęte prace projektowe dla klientów zewnętrznych, lecz również za kompleksowe zarządzanie brandingiem marek należących do portfela Grupy Eura7.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764